Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke installere Google site finder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har lavet en web hos Google, www.Træfælderen.dk, beskæring og træfældning. Er ved at lave lidt SEO arbejde, og kan i den forbindelse ikke få Gogle site finder til at fungere.

Dette er hvad jeg gør:

Åbner Googles Webmastercentral, hvorfra jeg skal bekræfte min web, enten via. en DNS-post, et Meta tag, en oploadet HTML-fil eller via et link til Google Analytics konto, som jeg ikke har.

Vælger Meta tag, kopierer den i boksen viste HTML kode, og indsætter den i HTML koderne på min web forside. Trykker på min web, og får følgende af vide: Din HTML indeholder enten usikre tags (iframe, integrerede elementer, typografier, script) eller ekstra attributter. De vil blive fjernet, når siden vises.

Dette er HTML koden fra Google som skal indsættes på min side:

<meta name="google-site-verification" content="YGoLKP4Pt903GmJIEXJt2JIuEMJ2yRawVCNeTp7Eqwo" />

Men det fungerer ikke, har prøvet at indsætte den flere steder, men med samme resultat.

Håber I kan hjælpe.

På forhånd tak.

Peter..........................

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt

Tak for et hurtigt svar. Synes bare ikke det er det, der problemet. Når jeg skal redigere i HTML-koderne, åbner et vindue hvor de første linier ser ud som følgende.

<h2 style="font-family: trebuchet ms,sans-serif; color: rgb(0, 0, 0);">Træfældning, Topkapning, Træbeskæring og anden Træpleje udføres i Hovedstaden, Nordsjælland og det øvrige Sjælland til fornuftige <a href="https://sites.google.com/site/pekhov22/priser-og-tilbud">priser.&nbsp;</a></h2>
<h2 style="font-family: trebuchet ms,sans-serif; color: rgb(0, 0, 0);"><font size="5"><b>Gratis tilbud og rådgivning telefon: 2294 6440</b></font><br>

</h2>

<hr style="color: rgb(0, 0, 0);" size="2" width="100%">

Kan ikke placere Meta tag i den uden fejl. Siden ligner heller ikke det Google viser i deres eksempel.

Nogen bud?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM

/ Maibritt Nielsen

Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudet, prøver lige lidt selv, men vender gerne tilbage hvis det bliver aktuelt.

Tak,

Peter............

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt ,håber du får det til at fungerer Big Smile

/Maibirtt Nielsen

Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungerer nu, skulle bare placeres det rigtige sted.

God vind...........

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)