Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento + Template + Hosting

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit projekt drejer sig om en webshop med salg af produkter til en forholdsvis ny sportsgren, altså et snævert niche område.

Jeg har kontakt til leverandør og har tænkt mig at starte ud med dropshipping, jeg har desuden et domænenavn.

Jeg har fundet frem til at webshoppen skal bygges op på open source – Magento

Som start skal omkostningsniveauet være på et absolut minimums niveau.

Min ide er altså at starte ud med et gratis Magento design / skabelon, bygge siden op og herefter finde en hosting udbyder.

Mine spørgsmål er derfor:

Kan jeg bygge en Magento webshop op uden at have hosting?

Har I referencer til (billig/gratis) Magento design/skabelon og hvordan føres det sammen med  Magento software?

Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?

Ved siden af mit marketing studie, er jeg klar til at lægge mange timer i projektet og jeg har i forvejen gode kompetencer med SEO+Adwords.

Ser frem til at høre fra jer

På forhånd tak

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joakim Lykkegaard Hansen:
Kan jeg bygge en Magento webshop op uden at have hosting?

I teorien kan du lave den på din egen PC og så når den er færdig flytte den over til et hostingfirma, men hvorfor ikke bare ofre de 100 kr pr måned det koster hos Magentohotel.dk

Joakim Lykkegaard Hansen:
Har I referencer til (billig/gratis) Magento design/skabelon og hvordan føres det sammen med  Magento software?

http://www.magentocommerce.com/design_guide/articles/working-with-magento-themes

Joakim Lykkegaard Hansen:
Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?

Magento er gratis, mange templates er gratis så du skal kun betale for hostingen.

Joakim Lykkegaard Hansen:
Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?

Køb hosting hos Magentohotel.dk, download magento og begynd at lære den at kende. Download en gratis template og se hvordan du kan ændre i den.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Joakim,

Det lyder som er interessant projekt.

Du kan godt bygge din webshop op uden hosting, f.eks. lokalt (hvis du har det rette software). Men jeg vil mene at det er nemmere at starte der hvor du faktisk har tænkt dig at blive hosted. Det kan være noget rod at udvikle et sted for derefter at køre det i produktion et andet sted. Og herre gud. Du kan komme i gang med et webhotel fra 24 kr./årligt. Gå ned med flasker og dåser, så har du råd til det. :-D

Hvis jeg skulle finde et billigt template, ville jeg starte her:
http://www.templatemonster.com/magento-themes.php - Det skulle være ret meget lige til at installere sådan nogle templates. Jeg har dog ikke prøvet det på lige præcis Magento.

Og for at komme i gang skal du vel "bare" kunne begynde at tage i mod ordre. Du skal selvfølgelig lige have styr på det rent praktiske. Men det lyder det da også til at du har. Når du så er kommet op og køre, så fyr op for nogle adwords og linkbuilding, så er du godt på vej.

Det er jo heldigvis ikke særlig svært eller dyrt at komme i gang med en e-shop.

Håber mine tips kunne bruges. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden du vælger hotel, skal du lige være opmærksom på at nogle hostingservere ikke understøtter Magento (one.com feks). Men de skriver det typisk i deres FAQ :)

 

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for Jeres svar, jeg vil nu springe ud i det!

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Lykkegaard Hansen:

Mange tak for Jeres svar, jeg vil nu springe ud i det!

Det lyder godt. Yes Held og lykke med projektet!

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Betina Jørgensen:

Inden du vælger hotel, skal du lige være opmærksom på at nogle hostingservere ikke understøtter Magento (one.com feks). Men de skriver det typisk i deres FAQ :)

Vi understøtter magento fuldt ud på vores webhoteller - og skulle der mangle noget er vi til at snakke med Smile

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo google "Magento wamp" (windows) eller "Magento Lamp" (linux) eller "Magento Mamp (Mac OS) hvis du vil installere en lokal kopi.

Og husk at tjekke om det template du vælger kan køre på 1.4

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Joakim Lykkegaard Hansen:
Kan jeg bygge en Magento webshop op uden at have hosting?

I teorien kan du lave den på din egen PC og så når den er færdig flytte den over til et hostingfirma, men hvorfor ikke bare ofre de 100 kr pr måned det koster hos Magentohotel.dk

Joakim Lykkegaard Hansen:
Har I referencer til (billig/gratis) Magento design/skabelon og hvordan føres det sammen med  Magento software?

http://www.magentocommerce.com/design_guide/articles/working-with-magento-themes

Joakim Lykkegaard Hansen:
Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?

Magento er gratis, mange templates er gratis så du skal kun betale for hostingen.

Joakim Lykkegaard Hansen:
Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?

Køb hosting hos Magentohotel.dk, download magento og begynd at lære den at kende. Download en gratis template og se hvordan du kan ændre i den.

Er fuldstændigt enig med Niels.

Du kan oven i købet få en gratis Demoshop hos Magentohotel, som du kan pille, rode og rage i - og når du så har det sat op som du vil have det så beder du dem om at flytte det over i produktion, og først der begynder du at betale.

mvh

Jan

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim

Se evt. her for Temaer til Magento Kvaliteten er generelt højere på Themeforest fremfor bla. Temlatemonster som der er blevet nævnt.

[Affiliat del af link fjernet af Moderator, da Affilliate strider imod Aminos regler]

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)