Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig nyt design - Flere måneders hårdt arbejde..! Hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det endelig lykkes os, at få lagt det gamle design bag os og lanceret en hel ny udgave af netbutikken Ur-tid.dk. Det har været en enorm lang rejse, men forhåbentlig har det været både tid og penge værd. Hvad synes du? Giv din mening om vores nye design se her: www.ur-tid.dk

Efter at have haft lysten til at rykke vores netbutik op i superligaen, måtte der ske noget nyt. Vi har i flere år drevet butikken via en ScanNet1 shop, hvilket har fungeret rigtig godt, men når man som os går med overvejelser omkring en total ændring, var det oplagt at se på andre muligheder, for blandt andet valg af platform. Dette skulle senere vise sig, at være nok så kompliceret.

Vi har haft kontakt til et væld af designere og har været inde over priser fra få tusind kroner og op til 100k. Når man vælger at ændre design og som os også ønsker at skifte platform, så var det utrolig vigtigt, at vi også lagde et realistisk budget. Jeg kan sige, at det alligevel er svært at holde sig inden for, men vi har da gjort vores bedste.. Men efter at have frasorteret i mange timer, faldt valget på Wølund & Wraae, som har været med os under det meste af designprocessen og været en rigtig god støtte både designmæssigt, men også afsætningsmæssigt. Henning og Jens, er nogle dygtige folk hos WogW.

Valget af platfom skulle vise sig, at være noget mere kompliceret end først antaget. Og efter at have været inde over adskillige open source systemet, fået flyttet alle produkter over i en dandomain-tester, må vi erkende, at trods de begrænsninger der ligger i en standard shop, så faldt valget på ScanNet's nye løsning Webshop2.Den væsentligste begrundelse for, at valget faldt på netop denne løsning, skal ses i lyset af, at det ganske enkelt at flytte fra deres gamle løsning til den nye, både produkter og produktkategorier.

Dvs. alle vores placeringer i Google har vi fastholdt på trods af nye URL's, da ScanNet's system automatisk laver 301 redirects fra Shop1 til Webshop2. Tilmed er vi gået frem på enkelte søgeord, men har endnu ikke fundet nogle hvor det modsatte er sket. Så her har vi også sparet rigtig mange timer og penge.

Nu er vi så endelig online og håber du vil kommentere på vores nye site og hvis du mangler en julegave, så giver vi extra 10 % til alle Aminoer ;-) Benyt blot rabatkoden "AM2010".

Hilsen Søren
Ur-tid.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side :)

Faldt dog lige over 2 ting. Hvis en kategori er tom eks. Diesel nyheder så lad være med at vise den indtil der er noget i den...

Hvis jeg går ind under info på et produkt står specifikationer osv. lidt mærkeligt.

Det ser ud til at der er et eller andet i baggrunden som teksten skal stå i men det gør den ikke.

Jeg bruger firefox

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side.

Hvorfor skriver du "butikspris" i stedet for "normalpris" eller "vejledende pris". Ligger der noget bag?

Michael

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@Steen: Tak for input, det vil vi sørge for at få rettet :)

@Michael: Butikspris, vejl. pris, normal pris. Vi har valgt butikspris fordi vi er en Internetbutik og ikke har fysisk butik. Der ligger ikke noget bag, andet end vi er billigere end de fysiske butikker. Hvad tænker du når du ser det? Bør vi ændre det til fx Vejl. pris?

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren og Flemming


Tak for de pæne ord. Vi er rigtig glade for, at I er tilfredse med vores arbejde.

Husk I kan altid ringe, hvis I har brug for hjælp eller et godt råd.

 

De bedste hilsener

Jens

 

E-handelsbureauet

Wølund & Wraae ApS

Design der tiltrækker og fastholder kunder

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, om I behøver ændre det. Jeg har bare ikke set formuleringen før. Måske kan det signalere, at I har en fysisk butik og at Jeres netpriser er lavere. Derved kan der opstå misforståelser, når I ikke har en fysisk butik. Måske nogle opfatter det som prisen i andres fysiske butikker, men deres priser kan jo også være lavere.

Michael

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren og ur-tid.dk!

Sindsygt super fed hjemmeside! :) Jeg kunne slet ikke forstille mig en forside der ville falde mere i min smag. Det er pålideligt, minimalistisk og udtrykker den form for prestige et dyrt ur kan give! Klasse.

Det eneste jeg egentlig umiddlebart kan se galt, er at der er så mange underkategorier til de fleste af jeres producenter. Personligt ville jeg gøre billederne og teksten på varerne mindre og så lave det i kategorier pr. mærke istedet. :) 
Én bitte detalje er også kvaliteten på nogle af billederne. f.eks. på den side der beskriver "casio" mærket. 

Super stilet, super fedt. 4/5.

mvh. 
-Gilstrøm. :) 

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Selv tak. Håber I har det godt. Du må hilse Henning :)

Vi tales ved.

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael: Jeg har faktisk ikke tænkt over det, men vil da genoverveje betydningen af, hvad vi skriver mht. prisen. Tak for indput :)

Søren

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@Gilstrøm: Tak for din feedback og positive tilbagemelding. De faktorer du nævner, er jeg glad for du fremhæver, da det er præcis disse områder vi har forsøgt at få tydeligt frem i sitet.

Kategoriseringen har virkelig voldt os problemer. Vi ønsker at folk skal få så meget info som muligt, men samtidig skal det også være overskueligt at anvende og navigere rundt på sitet.

Er glad for, at du synes om vores nye design :)

Hilsen Søren

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)