Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem står bag revoow.dk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har opdaget at en shop jeg har er listet på google med:

Title: XXXX Advarsel XXX IKKE Revoow godkendt

XXXXX Advarsel Warning XXXXX er ikke Revoow medlem. Kan være en usikker shop XXXXXX at handle i. Brug en Revoow godkendt shop.

Hvor XXXXX er min shop. Hvis i kigger på andre virksomheder derinde, så er de også listet på denne måde.

Det vil jeg gerne have fjernet, men det lader til at det er svært at finde ejeren. Er der nogle der ved, hvem der står bag?

Mvh. Jens

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, der havde jeg også kigget, men han står som "John Doe" fra Panama, så det tror jeg ikke man skal lægge for meget i.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

softwaremanden:

Tak, der havde jeg også kigget, men han står som "John Doe" fra Panama, så det tror jeg ikke man skal lægge for meget i.

 

Urigtige/usande oplysninger er ikke tilladt, så hvis du klager til DK-Hostmaster eller Klagenævnet for Domænenavne (er ikke sikker på hvilken af de to, der har med urigtige kontaktoplysnings-sager at gøre), så kan det være, at du kan får slettet domæne eller måske endda få overdraget domænet. Smile

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også blevet listet,  det er noget svineri, er der nogle der har gjort noget for at få det stoppet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Én bruger sådan set alle anmelders Brugernavn: Anonymous 10.059 anmelders, jeg gætter på ejer selv , sådan noget burde være ulovligt vis det ikke er det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Re:(voow har før været debatteret på Amino. Tror ejerne ikke vil frem i søgelyset og har gjort det mega hvis næsten ikke umuligt at finde ud af hvem er. Det ser ud til at deres servere er lokaliseret i Columbia eller Panama.

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)