Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en revolutionerende idé!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det afhænger vel lidt af hvilket produkt det drejer sig om. Hvis det en ny mobiltelefon, en kopi af Facebook, en elbil eller en ny slags bleer, er det helt sikkert ikke de samme steder du skal henvende dig. Wink

Hvis det er et produkt der er klar til produktion, er der en del herinde som har kontakter i eksempelvis Kina, så det kan produceres billigt. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Lyder godt JEN! :)

Men, hvis man gerne vil have sin idé bragt ud i verdenen, og den skal produceres? Hvem skal jeg så kontakte? :)

De andre driller dig lidt, det godt med lidt sarkasme og smil her i weekenden.

Vi ved jo ikke hvad du snakker om, og kan derfor ikke hjælpe dig. Det kan være du har opfundet skruen uden gevind eller den flyvende undervandsbåd Smile

Men hvis du mener din opfindelse er helt unik, så undersøg om den i virkeligheden er det. Her kan du finde meget info på Google.

Hvad angår min egen idé - så er det ikke set før herhjemme på samme måde, hvorfor kortene holdes tæt til kroppen og først lanceres når det er færdigt om ca. 2 uger om alt går vel. Dem udover os der skal deltage, skal underskrive en NDA . netop fordi konceptet er så unikt, men også simpelt at kopiere - så andre kunne komme hurtigere ud med samme idé.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge en, der ved noget om produktion af solcelle produkter. Det er alt jeg kan sige :)


Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Idé -- til koncept...

2) Research koncept... Når man har lagt idéen i et realiserbart koncept, så finder man hurtigt ud af at det allerede helt eller halvt findes alligevel.

Dette kan være svært at se når man bare roder med idéen, fordi den er fluffy som en sky. 

3) Du skal evt. have fat i nogen som kan lave en prototype eller en form for profe of concept. Dvs. nogle talentfulde mennesker indenfor det felt/branche som koncept ligger.

4) Virker dit koncept - virker det måske også økonomisk... (disse to ting hænger ikke nødvendigvis sammen) Så må du have lavet noget forretningsudvikling på det, eller en plan for hvordan pengene skal tjenes.

Så må du tage fat i nogle væksthuse, erhvervsrådgivning etc.

 

Har du personer i dit netværk, som kan træde ind ved et eller flere af punkterne - så få selvfølgelig dem med på en brainstorm :)

---------------------------------------------------------

 

Kunne skrive en hulens masse mere - men i og med at jeg intet ellers kender til hverken idé eller branche.... sååårh vil jeg holde mig til 4 rimelig konkrete punkter, man ikke rigtig kommer udenom - whatsoever...

 

Håber det kan bruges :) God weekend...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fornemmelse er at udviklingen af solceller i DK hovedsageligt ligger hos universiteterne. Måske fordi denne udvikling kræver grundforskning i materialer før at solcellerne kan produceres tilstrækkeligt effektivt og billigt.

Måske sådan nogen som Dansk Solenergi er værd at kontakte?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eksisterer allerede til mobiler :-) Hvis det var din idé ..

 

Ellers så held og lykke!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje at tage fat i et af de lokale væksthuse, connect danmark eller andre der hjælper iværksættere.

 

De kan sikkert sætte dig i kontakt med de helt rigtige mennesker at snakke med om udviklingen af din ide..

Men held og lykke med det.

Mvh Kenneth Jensen

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)