Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

h1 og Dandomain

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige brug for noget teknisk hjælp til Dandomain, -som rækker ud over deres support.. Jeg er blevet rådet til brug af h1, h2 m.v. - og har nu forsøgt at sætte en ind, og det giver en VOLDSOM stor overskrift.. Er der nogen derved hvor og hvordan jeg diffinerer størrelsen på det i den Dandomain shop, - de siger jeg skal ind i noget "css" som jeg ikke tidligere har været inde og pille i...:S (og top-teknisk er jeg heller ikke)'

Du kan se størrelsen her :www.mensbasic.dk

Det vil du nok give mig ret i, at den er lidt voldsom...

vh/ Ulrik

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ændre skriftstørrelsen af h1 ved at skrive

h1 {
    font-size: 18pt;
}

I din CSS fil. I stedet for 18pt kan du også skrive et andet tal. Du kan også bruge px som din enhed til skriftstørrelsen.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Og 1000 tak for svar...

Super!Geeked

 - Problemet er at jeg ikke ved hvor jeg kommer ind i det css halløj.. I og med jeg sidder med en std. skabelon..

Når jeg skriver tekster gør jeg det oftest i sådan en "WYSIWYG"-editor i adm. delen, - og som sagt hvordan jeg "kommer et lag" længere ind, håbede jeg på, der var en eller anden, anden DD shopejer eller anden kyndig der kunne guide mig hen

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :) Nu er det ret begrænset hvad jeg har arbejdet med DanDomain, men der er et sted hvor du kan redigere CSS filen i deres admindel så vidt jeg husker.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

yes..Yes

men det fantastisk go'e spørgsmål er hvor!?Angry For den ligger ikke sådan lige til højrebenet for sådan en som mig åbenabart.. og - iflg. deres support så er det, noget når pentagon-hemmligheder at få det at vide.. så der erZip it!

så enten skal jeg ind og ændre det i kilden hver gang, eller jeg må leve med min voldsomt store overskrifter, - eller lade være med det sjov...:S - Pest eller kolera!?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget i manualen?

Jeg kender overhovedet ikke Dandomains shop, men der står da noget i deres manual omkring det med CSS

http://help.dandomain.dk/Webshop6/Nethelp/default.htm?turl=Documents%2F3.9_Avanceret_Design_-_CSS.htm

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

udplug fra Dandomain egen support, ikke sikkert den hjælper dig 100% men en hjælp

Som regel indsættes CSS kode i kodefeltet under Opsætning --> Sprog --> relevant sprog. Det gør det lettest at finde frem til igen. Men man kan uden problemer indsætte sin kode i langt de fleste kodefelter i shoppen (det kan være nødvendigt i visse situationer). Man kan lave ekstremt mange ting med CSS og alt for mange ting til, at det er overkommeligt at skrive det hele her, derfor hvis hvad du leder efter ikke står her så prøv her.

 

Mvh

Kim Holm

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oxkjær.

1000 tak fordi du tog dig tiden..

 

Oxkjær:

Har du kigget i manualen?

Jeg kender overhovedet ikke Dandomains shop, men der står da noget i deres manual omkring det med CSS

http://help.dandomain.dk/Webshop6/Nethelp/default.htm?turl=Documents%2F3.9_Avanceret_Design_-_CSS.htm

 

 
Oxkjær:

Har du kigget i manualen?

Jeg kender overhovedet ikke Dandomains shop, men der står da noget i deres manual omkring det med CSS

http://help.dandomain.dk/Webshop6/Nethelp/default.htm?turl=Documents%2F3.9_Avanceret_Design_-_CSS.htm

 

 

Du har ret - men det er i deres "Avancerede design-modul" - det er en ekstra ting man skal tilkøbe - og det har jeg ikke gjort..:(

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.. Mange tak!

Holm:

Som regel indsættes CSS kode i kodefeltet under Opsætning --> Sprog --> relevant sprog. Det gør det lettest at finde frem til igen. Men man kan uden problemer indsætte sin kode i langt de fleste kodefelter i shoppen (det kan være nødvendigt i visse situationer). Man kan lave ekstremt mange ting med CSS og alt for mange ting til, at det er overkommeligt at skrive det hele her, derfor hvis hvad du leder efter ikke står her så prøv her.

Det prøver jeg da lige - men det går sq nok galt...:O Men det lyder rigtigt!'

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik.

<big>formateret</big>

Teksten "formateret" bliver større med disse tegn.

Se evt. http://webmaster.hephey.dk/guide/6/ hvor du kan finde en masse tips.

Eksempel kan ses her:

  • Gå til www.bokseudstyr.dk
  • Klik på kategorien "Vilde tilbud"
  • Klik på "Kåbe med bælte"
  • Her er teksten i overskriften større.
  • Prøv at vælge "Rød" i valgboksen. Her er teksten almindelig.

 Teksterne ændres i "Produkter/beskrivelse" i DanDomain.

Skriv igen hvis det driller.

Mvh.

Bokseudstyr

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)