Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa Electron med chip?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fundet et billede af et Visa Electron-kort, hvor der er chip. Det har jeg ikke hørt om før nu - er der nogen, der ved noget om det?



På forhånd tak.

Mvh
Andreas

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke få Visa Electron med chip og det er der heller ingen planer for.

Jeg går ud fra at Nordea (som desuden selv skriver udtrykkeligt på deres hjemmeside at Visa Electron ikke har chip) har haft travlt med at optegne de forskellige korttyper, og så bare har klasket "ELECTRON" under Visa logoet, uden at tænke over, at chippen skulle fjernes.

Sydbank lod desuden Visa Electron udgå for en lille måneds tid siden netop fordi det er "usikkert, da den ikke har chip". Så det er heller ikke ligefrem et tegn på at der er chip på vej :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune:

Man kan ikke få Visa Electron med chip og det er der heller ingen planer for.

Jeg går ud fra at Nordea (som desuden selv skriver udtrykkeligt på deres hjemmeside at Visa Electron ikke har chip) har haft travlt med at optegne de forskellige korttyper, og så bare har klasket "ELECTRON" under Visa logoet, uden at tænke over, at chippen skulle fjernes.

Sydbank lod desuden Visa Electron udgå for en lille måneds tid siden netop fordi det er "usikkert, da den ikke har chip". Så det er heller ikke ligefrem et tegn på at der er chip på vej :-)

 

Det er faktisk ikke korrekt. :)

Kæresten har Nykredit og har lige fået et visa electron med chip. :)

Så det er muligt at få Visa Electron med chip. =) 

Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg var faktisk inde og kigge i går, ( jeg har visa electron ) Og der stod at i slutningen af April ville der komme et visa elcetron med posten til dem der har :)
 - SÅ JO de kommer med chip. :)

Hilsen Jonas. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)