Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort ønskes - giv et godt tilbud

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have produceret et kort i visitkort-størrelse. Grafikken til kortet kan ses her:

http://powerzone.dk/increv.png
Download i høj opløsning (2.5 MB)

Bemærk at websitet endnu ikke er online.

Kortet skal produceres i et fast/hårdt materiale (pap går jeg ud fra), gerne med en pæn (mat) overflade. Bagsiden skal være tom (hvid). Grafikken er designet til 90mm x 52mm (1062 x 615 pixels) - optimeret til VistaPrint.

Jeg modtager meget gerne tilbud på henholdsvis 100, 250 og 500 styk. Angiv gerne hvor hurtigt I kan levere. Det er et plus hvis I evt. kan fremvise referencer (billeder) af tidligere produktioner.

Jeg har en forventning om at produktionen prismæssigt kommer til at ligge under VistaPrints priser - ellers kan jeg jo lige så godt vælge dem.

Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ringe til Liljan fra Medieplus hende bruger jeg og kan varmt anbefale hende til andre.

 

Hilsen Heidi

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Jeg er sikker på, at du nok skal få nogle gode tilbud på trykning af dit flotte visitkort.
Du kan måske overveje at øge chancen for det ved at lægge opgaven på Amino.dk/tryk i kategorien visitkort.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornemt, tak for Jeres tips, Heidi og John :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Vi skal kører en produktion af visitkort anyway og vil kunne lave dem til ca. 200 kr. for 250 stk. / 300 for 500 stk.

Format skal være 54 x 85 mm

Leveringstiden er ca. 1-2 uger.

Du kan sende en PM og så kan vi evt. lige aftale nærmere.

Hilsen

John

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Jimmy,

Vi kan trykke dem til dig i MediaMouse.

Hvis det er prisen som er den afgørende faktor, så er digitaltryk nok det du bør vælge.
Her vil priserne se således ud:
  100 stk.: kr. 300,00
  250 stk.: kr. 380,00
  500 stk.: kr. 500,00
Priserne er baseret på at der er tryk på begge sider og at vi kører på 300gr. mat bestrøget papir.
Leveringstiden ligger normalt på 1-2 dage - eventuelt dag til dag hvis det haster.

Alternativt, hvis du godt vil have noget i en bedre kvalitet, så bør du måske overveje at vi offsettrykker dem i stedet for. En fornuftig løsning inden for dette vil være vores 300gr-pulje. Så er det ligeledes med tryk på begge sider, men så på 300gr. dobbeltbestrøget papir med efterbehandling med silkemat lak - ligeledes på begge sider.
  500 stk.: kr. 780,00
1.000 stk.: kr. 850,00
Leveringstiden er så sådan at vi kører opstart hver mandag og sender de færdige kort ud den efterfølgende mandag - eller du kan hente dem, såfremt du hellere vil det.

Priserne er eksklusiv 75 kr. i fragt og moms.
Du skal være opmærksom på at en højtopløselig JPG ikke er det mest egnede til tryk. Det vil ihvertfald have en indflydelse på selve trykket. En rigtig trykklar PDF vil give et bedre resultat.

Hvis du vil have nogle fysiske prøver på de to typer visitkort tilsendt, så er du velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk

Tilføjet: Nu bed jeg lige mærke i at du skrev at du forventer at priserne ligger under VistaPrint's priser. Der tror jeg så godt at du kan vælge VistaPrint med det samme. De kører jo indimellem visitkort gratis - blot med deres logo på bagsiden - og jeg tror ikke du kan finde så mange andre som har lyst til at producere visitkort gratis Geeked

/Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og Jesper.

Tak for Jeres tilbud - det er super.

Jesper > Det er Vistas Premium kort jeg går efter, så I konkurrerer ikke mod et tilbud på 0 kroner. Som jeg skriver i oplægget, ønsker jeg kun tryk på den ene side. Hvordan vil det påvirke dine priser? Hvad er forskellen på digital-tryk og offset-tryk? Sidstnævnte er dog nok for dyrt.
Derudover er det positivt at I leverer hurtigt, og at du tilbyder et test-print - det kunne godt blive aktuelt, hvis dine priser falder som resultat af at jeg ønsker enkelt-side tryk.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

  Prisen på de digitaltrykte visitkort falder med 80 kr. hvis der kun skal tryk på den ene side.
Det vil sige at 100 stk. kommer ned på 220 kr. og 250 stk. lander på 300 kr.

Det er lidt svært at gå i detaljer omkring forskellen på digitaltryk og offsettryk uden det begynder at blive alt for teknisk. Der vil jeg helt klart anbefale dig at jeg i stedet sender nogle fysiske eksempler til dig. Men digitaltryk er i en lavere kvalitet end når vi offsettrykker. Basalt set er digitaltryk i størstedelen af tilfældende kørt i maskiner som basalt set blot er forvoksede laserprintere, dog med en noget højere printkvalitet, mulighed for at håndtere større og tykkere papirark og med en højere hastighed. Men grundlæggende set er det i de fleste tilfælde (også hos os) laserprint og derved også baseret på pulver-farve - ligesom i normale laserprintere - og derved også de udfordringer som der er ved laserprint. I offsettryk er vi ude i den traditionelle trykteknik, hvor tryksagen køres i trykmaskine med trykplader m.m. Selve trykket står noget pænere end i digitaltryk og så er det imodsætning til digitaltryk flydende farve - og derved gør det muligt for os at efterbehandle tryksagerne med lak, prægning og andre former for efterbehandling, som ikke kan lade sig gøre med pulverfarve, da det blot vil skalle af eller gå i opløsning under efterbehandlingen.

Det var ikke et test-print jeg tilbød. Det var nogle eksempler Geeked.
Vi kan også godt lave et test-print, men det tager vi altså penge for, da det trods alt tager noget tid at lave.

/Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak for endnu et grundigt svar - det kan jeg godt lide Yes

Jeg skriver mig lige dit tilbud bag øret, og vender tilbage når/hvis det bliver aktuelt. Dit tilbud på 250 stk., koster det samme som jeg skal give for 1.000 stk. ved VistaPrint (incl. haste-ordre). Men hvis jeg en dag får en haste-haste ordre, eller skal have lavet noget specielt, så er du nok den første jeg tager fat i. Det virker som om at du har helt styr på den slags.

Tak for venligheden alle sammen :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)