Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes I om vores nye forside på maler-maling.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminos.

Vi har fået indsat en facebook boks på forsiden.

Vi ønsker at signalere mere troværdighed, men virker det og hvis ikke, hvad kan vi så ellers gøre?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg synes jeres side virker meget troværdig, specielt fordi i har indsat billeder af jer selv.

Et skridt videre kunne være i indsatte trustpilot på jeres side, men det kræver selvfølgelig i opretter en profil, og der er nogle der vil anmelde jer.

Det kan jo så give et positivt, eller negativt udfald Smile

Venlig hilsen


Frederik

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det godt med det sociale plugin, jeg synes bare det stjæler en meget vigtig plads på forsiden.

Jeres forside er den side de besøgende som regel lander på, her skal de hurtigt have et overblik over hvem i er, hvad i laver, og hvordan/hvor i laver det.

Ved jeres nuværende layout, synes jeg personligt at i mangler noget luft. I følger gestalt-lovene ved at holde de forskellige ting i bokse, men der er bare tæt på ingen luft i boksene, indholdet slutter f.eks. helt nede oven på stregen.

Som nævnt stjæler facebook-boksen en vigtig plads, hvor der f.eks. kunne have været et rigtigt godt tilbud - eller en reklame for jeres produktside - eller for den sags skyld bare bytte rundt imellem facebook og kontakt boksen. :)

Det var lige mine umiddelbare tanker - du må endelige skrive hvis du skal bruge mere hjælp.

Ha' en god dag!

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget pæn side, og meget troværdig... 

Trustpilot kan man dog ikke helst stole på idag, der man kan snyde med det..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:

Hej Michael,

Jeg synes jeres side virker meget troværdig, specielt fordi i har indsat billeder af jer selv.

Et skridt videre kunne være i indsatte trustpilot på jeres side, men det kræver selvfølgelig i opretter en profil, og der er nogle der vil anmelde jer.

Det kan jo så give et positivt, eller negativt udfald Smile

Venlig hilsen


Frederik

Hvor ser du de billeder af os henne?

Der hvor facebook boksen er nu, var der et billede af os nemlig, men det er jo væk nu.

Tror du Trustpilot giver så meget troværdighed? Jeg har lidt svært ved at bedømme det. Er det ikke rimeligt dyrt at få på sin side?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

 

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

lidt offtopic: jeres side svare både på http://www.maler-maling.dk samt http://www.malermaling.dk det bør i nok få rettet :)

Har I målt på forskellen? den nye forside kontra den gamle forside.

For det vigtigste er jo at de ændringer man fortager sig giver salg / flere kunder i butikken.

 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er rigtig lækker og overskuelig side. Og virker meget troværdig på mig. Men synes bestemt ikke en facebook-boks hører sig til - det trækker i hvert fald ned i min verden.

Brian

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Egebrand Gram:

Hej Michael,

Det godt med det sociale plugin, jeg synes bare det stjæler en meget vigtig plads på forsiden.

Jeres forside er den side de besøgende som regel lander på, her skal de hurtigt have et overblik over hvem i er, hvad i laver, og hvordan/hvor i laver det.

Ved jeres nuværende layout, synes jeg personligt at i mangler noget luft. I følger gestalt-lovene ved at holde de forskellige ting i bokse, men der er bare tæt på ingen luft i boksene, indholdet slutter f.eks. helt nede oven på stregen.

Som nævnt stjæler facebook-boksen en vigtig plads, hvor der f.eks. kunne have været et rigtigt godt tilbud - eller en reklame for jeres produktside - eller for den sags skyld bare bytte rundt imellem facebook og kontakt boksen. :)

Det var lige mine umiddelbare tanker - du må endelige skrive hvis du skal bruge mere hjælp.

Ha' en god dag!

Hej Thomas.

Tak for dit svar;-)

Ja facebook boksen sidder på en vigtig plads. Den er også sat dér, for at skabe noget troværdighed, overfor nye kunder.

Forsiden er ikke der de fleste kunder lander. Det kommer jo meget an på, hvad folk søger efter på google. Kunderne lander på den landingside, som passer til det søgeord de taster.
At kunderne så vælger at klikke sig om til forsiden, er vel for at se hvem vi er og se efter troværdighed. Så er det vel også godt nok at facebook boksen er på den gode plads?

Vi kan sagtens bytte den om med "Ring og få vejledning" Men selv på min "gamle" bærbare, kan jeg se begge bokse, så mon ikke det går an ;-D Ellers må vi jo prøve at bytte dem om.

Hvilken browser ser du siden i? Er det "filt og glasvæv" du tænker på der er nede på stregen?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er en god side. Den er behagelig at se på, let at bruge og man kan finde mange svar. Jeg kan godt lide FB boksen. Man kan jo se et billede af i boksen "ring og få vejledning", som er på de fleste sider.

KH Judi

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide Jeres side.

Synes dog boxen der viser Jeres produkter skal øverst istedet for de to andre bokser som er over den nu, da det gerne skulle være Jeres produkter den besøgende først ser.

:)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)