Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes I om vores nye forside på maler-maling.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:

Thomas Egebrand Gram:

Hej Michael,

Det godt med det sociale plugin, jeg synes bare det stjæler en meget vigtig plads på forsiden.

Jeres forside er den side de besøgende som regel lander på, her skal de hurtigt have et overblik over hvem i er, hvad i laver, og hvordan/hvor i laver det.

Ved jeres nuværende layout, synes jeg personligt at i mangler noget luft. I følger gestalt-lovene ved at holde de forskellige ting i bokse, men der er bare tæt på ingen luft i boksene, indholdet slutter f.eks. helt nede oven på stregen.

Som nævnt stjæler facebook-boksen en vigtig plads, hvor der f.eks. kunne have været et rigtigt godt tilbud - eller en reklame for jeres produktside - eller for den sags skyld bare bytte rundt imellem facebook og kontakt boksen. :)

Det var lige mine umiddelbare tanker - du må endelige skrive hvis du skal bruge mere hjælp.

Ha' en god dag!

Hej Thomas.

Tak for dit svar;-)

Ja facebook boksen sidder på en vigtig plads. Den er også sat dér, for at skabe noget troværdighed, overfor nye kunder.

Forsiden er ikke der de fleste kunder lander. Det kommer jo meget an på, hvad folk søger efter på google. Kunderne lander på den landingside, som passer til det søgeord de taster.
At kunderne så vælger at klikke sig om til forsiden, er vel for at se hvem vi er og se efter troværdighed. Så er det vel også godt nok at facebook boksen er på den gode plads?

Vi kan sagtens bytte den om med "Ring og få vejledning" Men selv på min "gamle" bærbare, kan jeg se begge bokse, så mon ikke det går an ;-D Ellers må vi jo prøve at bytte dem om.

Hvilken browser ser du siden i? Er det "filt og glasvæv" du tænker på der er nede på stregen?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Hej Michael,

Selv tak - var lige hvad der faldt mig ind. :)

En forside bruger jeg personligt til at skabe overblik - ikke troværdighed. Jeg føler mere at jeg stoler på en webshop der har taget sig tiden til at lave et perfekt konverteret design, der leder mine øjne hen lige hvor de bedste tilbud er, og hvad jeg helst skal se. 

Facebook-boksen er mere sådan lidt "ekstra" - derfor synes jeg personligt også at den ikke skal være så meget i fokus, men måske lagt lidt længere ned, så hvis man nu gerne vil vide mere - så ser man den.

Overstående er selvfølgelig set fra et personligt tidspunkt, og du kan jo derfor selv vælge hvad du vil bruge det til - men jeg finder som sagt bare et perfekt design mere troværdigt end en hjemmeside hvor det ligner at en eller anden der ikke har forstand på det har lavet det. (Ikke at jeg synes det om jeres, men det har jeg set mange eksempler på gennem tiden!)

Jeg bruger forresten firefox - men det skal selvfølgelig være kompatibelt i alle browsere.

Håber du kan bruge det. Smile

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget pæn og overskuelig side Smile

jeg ville rykke ring og vejledning højere op over facebook synes godt om eller fjerne den hel fra forsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Egebrand Gram:

Michael Haahr:

Thomas Egebrand Gram:

Hej Michael,

Det godt med det sociale plugin, jeg synes bare det stjæler en meget vigtig plads på forsiden.

Jeres forside er den side de besøgende som regel lander på, her skal de hurtigt have et overblik over hvem i er, hvad i laver, og hvordan/hvor i laver det.

Ved jeres nuværende layout, synes jeg personligt at i mangler noget luft. I følger gestalt-lovene ved at holde de forskellige ting i bokse, men der er bare tæt på ingen luft i boksene, indholdet slutter f.eks. helt nede oven på stregen.

Som nævnt stjæler facebook-boksen en vigtig plads, hvor der f.eks. kunne have været et rigtigt godt tilbud - eller en reklame for jeres produktside - eller for den sags skyld bare bytte rundt imellem facebook og kontakt boksen. :)

Det var lige mine umiddelbare tanker - du må endelige skrive hvis du skal bruge mere hjælp.

Ha' en god dag!

Hej Thomas.

Tak for dit svar;-)

Ja facebook boksen sidder på en vigtig plads. Den er også sat dér, for at skabe noget troværdighed, overfor nye kunder.

Forsiden er ikke der de fleste kunder lander. Det kommer jo meget an på, hvad folk søger efter på google. Kunderne lander på den landingside, som passer til det søgeord de taster.
At kunderne så vælger at klikke sig om til forsiden, er vel for at se hvem vi er og se efter troværdighed. Så er det vel også godt nok at facebook boksen er på den gode plads?

Vi kan sagtens bytte den om med "Ring og få vejledning" Men selv på min "gamle" bærbare, kan jeg se begge bokse, så mon ikke det går an ;-D Ellers må vi jo prøve at bytte dem om.

Hvilken browser ser du siden i? Er det "filt og glasvæv" du tænker på der er nede på stregen?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Hej Michael,

Selv tak - var lige hvad der faldt mig ind. :)

En forside bruger jeg personligt til at skabe overblik - ikke troværdighed. Jeg føler mere at jeg stoler på en webshop der har taget sig tiden til at lave et perfekt konverteret design, der leder mine øjne hen lige hvor de bedste tilbud er, og hvad jeg helst skal se. 

Facebook-boksen er mere sådan lidt "ekstra" - derfor synes jeg personligt også at den ikke skal være så meget i fokus, men måske lagt lidt længere ned, så hvis man nu gerne vil vide mere - så ser man den.

Overstående er selvfølgelig set fra et personligt tidspunkt, og du kan jo derfor selv vælge hvad du vil bruge det til - men jeg finder som sagt bare et perfekt design mere troværdigt end en hjemmeside hvor det ligner at en eller anden der ikke har forstand på det har lavet det. (Ikke at jeg synes det om jeres, men det har jeg set mange eksempler på gennem tiden!)

Jeg bruger forresten firefox - men det skal selvfølgelig være kompatibelt i alle browsere.

Håber du kan bruge det. Smile

Hej Thomas.

Syntes du vi skal tage facebook boksen og putte den om til "Om os" siden?

Vi kunne også bytte den om med "Ring og få vejledning" 

Vi har jo den store tilbudskarussel i bunden af siden. Er den også for "gemt"?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Meget pæn og overskuelig side Smile

jeg ville rykke ring og vejledning højere op over facebook synes godt om eller fjerne den hel fra forsiden

Hej Mikael.

Tak skal du have Big Smile

Vi vil også gerne have en pæn side, men den skal jo også være brugervenlig, så det tænker vi meget i for tiden.

Den må heller ikke blive så pæn at folk tænker at det ser for dyrt ud det her maling. Så det er jo en balancegang, for vi sælger jo kvalitetsmaling, bare billigt Big Smile

Syntes du vi skal tage facebook boksen og sætte den ned i hjørnet, og så "Ring og få vejledning" op. Evt. lave den om til noget andet. Måske "Nye varer i shoppen" eller "Hvad siger vores kunder" eller "Mest købte varer lige nu" ?

Har du et godt forslag til hvad vi kan lave i den boks?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok an på hvor mange bedømmelser en hjemmeside har. Hvis den har mange kan man da sagtens stole på scoren.

 

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Først vil jeg lige sige at jeg synes det er en super flot side i har (simpel og let at overskue), om facebook giver troværdighed ved jeg ikke(der virker ikke ved mig), men det første der fanger mit øje er at i skilter højt og tydeligt med både telefonnummer og e-mail adr. det overbeviser mig straks om at siden er professionel og ikke kun et hobby firma hvor det gælder om at sælge vare uden nogen form for support eller hjælp hvis der skulle opstå tvivl eller problemer.

/Pedersenhome.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)