Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af dyrt blæk/toner til printeren - Er du interesseret i et tilbud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Undgå at betale enorme summer for blæk eller toner til printeren. Vi sælger kompatible forbrugsstoffer tli printeren. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage! Vores blækpatroner er af høj kvalitet, og sikrer en udskriftskvalitet på højde med de dyre originale blækpatroner.

Vi har et bredt udvalg af kompatibelt blæk og toner på lager. Vi satser på at være Danmarks billigste. Kunne du være interesseret i et uforpligtende tilbud, så send patronnummer/printermodel i en PB, på info@cc-trading.dk eller her i debatten.

Vi kan også give tilbud på originalt blæk/toner

Med venlig hilsen
CC-Trading

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne da godt være interesseret i en stak toner, hvis du har noget billigt til en HP Color LaserJet CP1515n?
Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:
Jeg kunne da godt være interesseret i en stak toner, hvis du har noget billigt til en HP Color LaserJet CP1515n?

Hej Jesper

Tak for din henvendelse.

Det kan du tro - du kan se dem på følgende link :)

http://tonerland.dk/?id=95&did=172&h=#

Mvh.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan selvfølgelig også lave et tilbud på de originale, men jeg vil anbefale dig at prøve de kompatible, da der er penge at spare :)

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CC-Trading:
Vi kan selvfølgelig også lave et tilbud på de originale, men jeg vil anbefale dig at prøve de kompatible, da der er penge at spare :)

Man skal så bare lige huske at garantien som regel ryger hvis producenten opdager der ikke bruges originale ;)

/allan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)