Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Ja, jeg har overvejet det :) Hårprodukter er et godt valg :)

Tak for dit svar :)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du vælger produkt, så vær opmærksom på hvem ellers der sælger det og om det kunne være en mulighed at selve producenten ville kaste sig over web-salg.

Der var f.eks en person her på Amino fornyeligt, der solgte Summerbird chokolade på sin webshop og pludseligt gik Summerbird selv ind og åbnede en webshop, hvilket betød at han mistede en masse, masse kunder.

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

Når du vælger produkt, så vær opmærksom på hvem ellers der sælger det og om det kunne være en mulighed at selve producenten ville kaste sig over web-salg.

Der var f.eks en person her på Amino fornyeligt, der solgte Summerbird chokolade på sin webshop og pludseligt gik Summerbird selv ind og åbnede en webshop, hvilket betød at han mistede en masse, masse kunder.

 

en simpelt tommelfingerregel: put ALDRIG alle dine æg i samme kurv. Det gjorde hende med summerbird chokoladen.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej,

Mange tak for jeres råd :)

Selvom jeg sidder her hverdag fra jeg står op til jeg går i seng, synes jeg stadig det er svært at finde svar, produkter, leverandører osv. Kan være der skulle en pause til,  men har man tid til det ? :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vælge noget du brænder for. På thorborg.tv kan du få en masse gode indput - bare klik på de videoer som du gerne vil vide noget mere om. Held og lykke :) 

 

Vh.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Mange tak for dit råd - Det vil jeg lige tage en lurer på :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)