Hej Amino'er Jeg er i den situation, at jeg i forbindelse med mit arbejde skal være med til at starte en service/support afdeling op. Jeg har nogle tanker om andre måder at gøre det mere effektivt på, nu hvor vi har denne fantastiske chance. Jeg tænker selvfølge mest i online mulighederne, som man jo ikke havde da de traditionelle service/support afdelinger startede. Helt kort tænker jeg at have et online support community, hvor kunderne også kan hjælpe hinanden. Kunderne skal så engageres i at bruge dette, hvilke man kunne med en blog (med tips og råd ang. produkterne), nyhedsmail (til at lede kunderne ind i vores community) og evt. Twitter (hurtige nyheder om nye tips, råd, opdateringer, produktændringer, "damage control" mv). Har I nogle ideer eller eksempler på, hvordan man kunne gøre det på en ny og spændende måde? Jeg kan nævne at produktet er til måling og styring af energiforbrug, og består dels af hardware (målerne) og af en webportal (kunde interface). Altså B2B Håber det bliver en success så jeg kan komme til at blogge om det engang |
Et supportforum med "spørg Anna" som ordstyrer (se øverst på ikea.dk's hjemmeside) :)