Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes vinkel på support?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i den situation, at jeg i forbindelse med mit arbejde skal være med til at starte en service/support afdeling op. Jeg har nogle tanker om andre måder at gøre det mere effektivt på, nu hvor vi har denne fantastiske chance.

Jeg tænker selvfølge mest i online mulighederne, som man jo ikke havde da de traditionelle service/support afdelinger startede. Helt kort tænker jeg at have et online support community, hvor kunderne også kan hjælpe hinanden. Kunderne skal så engageres i at bruge dette, hvilke man kunne med en blog (med tips og råd ang. produkterne), nyhedsmail (til at lede kunderne ind i vores community) og evt. Twitter (hurtige nyheder om nye tips, råd, opdateringer, produktændringer, "damage control" mv).

Har I nogle ideer eller eksempler på, hvordan man kunne gøre det på en ny og spændende måde? Jeg kan nævne at produktet er til måling og styring af energiforbrug, og består dels af hardware (målerne) og af en webportal (kunde interface). Altså B2B 

Håber det bliver en success så jeg kan komme til at blogge om det engang Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et supportforum med "spørg Anna" som ordstyrer (se øverst på ikea.dk's hjemmeside) :) 

Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik - tak for tippet, det er nu en sjov lille feature Smile Jeg afprøvede den lige hurtigt, men tror nu en almindelig søgefunktion havde hjulpet mig mindst ligeså meget. Men det er da en god måde at gøre det mere "personligt" på. Tanken er god.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Fra  FusionDynamics Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Din tanke er faktisk ikke dum. 

Umiddelbart vil nogle mene, at dine kunder jo bare kan mødes i et eller andet forum på nettet og "supporte" hinanden der, men der er god mening i et lidt mere "lukket" eller "koncentreret" forum, som du stiller til rådighed. Det kan måske give en lidt større følelse af nærhed mellem produktet/ydelsen og kunderne, og det vil også være fedt, hvis kunderne kan hjælpe hinanden, og aflaste Jer.

Jeg håber, du får noget godt ud af det, og har sat lidt tanker i kog hos mig.
Tak for det :-) 

Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo kunderne der bruger produktet, så det er naturligvis også dem der får mest erfaringer med det (samlet set).

Hvis det bliver gjort rigtigt, vil jeg mene det både kan aflaste vores support, og samtidig komme kunderne mere til gavn.

Glæder mig til at arbejde videre med det

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det ser spændende ud ved første øjekast. Det vil jeg kigge nærmere på, om ikke andet så for at samle inspiration.

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg trækker lige mit indlæg tilbage. Jeg misforstod dit spørgsmål i første omgang :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne vise os det når du er blevet færdig. Det er utroligt hvor mange penge man kan spare + hvor mange tilfredse kunder man kan få, ved at have en god automatiseret hjemmesidesupport. Du kan jo eventuelt spørge om du må skrive et ekspertindlæg om support når du engang er færdig? :)  

Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik - jeg skal nok vise det og fortælle om det, når vi kommer i gang. Så må jeg se om det bliver på min egen blog eller hvad jeg nu får muligheden for Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)