Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logopriser.dk - søger grafikere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du grafiker og vil du gerne have kunderne kommer til dig direkte, så meld dig til vores nye konceptside:

www.logopriser.dk

Tilmeld dig vores service. Det er gratis og tager 1 min.

Meld til idag

Der er et begrænset antal pladser, så skynd jer at melde jer til.

 

Venlig hilsen

Morten Matras

Eregner.dk | logopriser.dk | www.blobcom.com

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Der mangler meget om priser, og lidt flere informationer om konceptet istedet blot en tilmeldingsformular.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Smug kiggede lige på din hjemmeside - er det bare mig der ikke er helt skarp i aften.... Eller er det rigtigt at jeg ikke kan se priser på at få jer til at designe logo osv.?

Hvordan sporer I jer ind på hvad jeg har i tankerne? Kontakter I mig efter bestillingen og udspørger eller??

Birger

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Riisvang

Det er korrekt at der ikke umiddelbart er priser. Dette kommer snart.

I første omgang tager vi det case-by-case.

Prisen på et logo er meget differentieret afhængigt af om grafikeren og kunden skal sidde sammen, om logo'et skal laves ud fra en større udredning om identitet osv.

Vi udbygger sitet over de næste par uger med mere præcise prisindikationer baseret på input.

For at kunne være præcise tager vi en periode, hvor vi afdækker behovene pr. telefon.

Skal du have lavet et logo, så send en besked her, så hjælper vi dig videre med det samme.

 

Venlig hilsen

Morten Matras

Eregner.dk | logopriser.dk | www.blobcom.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg meldt mig på Big Smile

:-) Dorthe

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting der undrer mig er at i ikke har skabt et portefølje inden i launchede websitet og hvis jeres eget logo er standarden, så må jeg indrømme at det overhovedet ikke fænger mig. Sorry...

Men, som altid, keep up the spirit and hang in :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja. Vi kunne have ventet. Ideen med sitet er ikke at skabe en side, der sparker så meget grafisk r.. at vi skræmmer alle de små virksomheden væk fra siden.

Sideløbende med lanceringen går vi videre med at lave sitet meget federe grafisk og funktionelt. Vi holder fokus på vores at levere en god service - ikke selv at fremstå super-fede.

Statistik indtil videre:

Mere end 100 besøgende første dag

2 logoer bestilt af kunder på under 18 timer. Det er da OK, når det eneste reklame er det jeg har fået via indlægAmino. (Tak Amino).

5 grafikere har meldt til. Tak til jer.

Så jeg er glad for at vi har lavet en så hurtig lancering.

 

Hvad er stemningen herinde:

Er det bedst at lave en hurtig lancering eller at have det hele på plads inden?

 

Mange tak for din feedback

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du fået endnu en tilmeldt :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Matras:

Sideløbende med lanceringen går vi videre med at lave sitet meget federe grafisk og funktionelt. Vi holder fokus på vores at levere en god service - ikke selv at fremstå super-fede.

Hvad er stemningen herinde:

Er det bedst at lave en hurtig lancering eller at have det hele på plads inden?

 

Hej Morten,

Som jeg har forstået jeres koncept, så formidler I kontakt mellem en grafiker og en kunde der skal bruge et logo. Derfor er det grafiske indtryk af jeres egen side ikke så vigtig som hvis I selv stod for udarbejdelsen af logoer.

Det er efter min mening lidt vigtigere med det funktionelle. Selvom man ønsker en hurtig lancering - og hvilken udvikler gør ikke det :o) - så bør siden rent funktionelt fremstå færdig. Brugeren bør efter at have besøgt siden, ikke stå tilbage med ubesvarede spørgsmål om brugen er jeres service.

Hvis der er features man ikke kan nå at få færdig, så er det bedre at undlade at nævne dem til det om ikke andet er meget tæt på at det er muligt at lægge det online.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)