Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg og pris for domæne?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså når det er et .dk domæne, og navnet taget i betragtning ville jeg nok acceptere, men det kommer jo også an på om du har en fornemmelse af hvor vigtigt domænet er for dem? 

Og måske endnu vigtigere hvor vigtigt det er for dig, vil du tjene 9000,- mere ved at have det specifikke domæne fremfor et andet? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Altså når det er et .dk domæne, og navnet taget i betragtning ville jeg nok acceptere, men det kommer jo også an på om du har en fornemmelse af hvor vigtigt domænet er for dem? 

9000 kroner for et .dk domæne er en formidabel pris! SÆLG, SÆLG, SÆLG og gå derefter ud og køb 200 nye domæner som alle sammen refererer til dit hoveddomæne ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enuki:

Martin :

Altså når det er et .dk domæne, og navnet taget i betragtning ville jeg nok acceptere, men det kommer jo også an på om du har en fornemmelse af hvor vigtigt domænet er for dem? 

9000 kroner for et .dk domæne er en formidabel pris! SÆLG, SÆLG, SÆLG og gå derefter ud og køb 200 nye domæner som alle sammen refererer til dit hoveddomæne ;)

Der tror jeg du nok vil ramme reglen du tænkt domænet som videre salg for øjet vis købes en masse domæner som ligger op ad et andet domæne navn .

Ok at have et domæne at bruge til e-mail , med lad være at prøve grænserne af , det skaber for meget  uro både dig og den anden part, brug din tid på at skabe positive vækste både for dig selv og gør som en rigtige iværksætter gør , tænk positive over for alle det skaber postive energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

deal2day.dk:

Er blevet tilbud 9000,- og jeg har også fundet ud af hvem køber er - køber er et større medie hus.

Syntes i at prisen er acceptabel?

Hvis et mediehus bruger ca. 2.000 på en advokat skriver til dig, så skal det koste 20.000

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Lagersalg123 - JEN:
 
Hvis et mediehus bruger ca. 2.000 på en advokat skriver til dig, så skal det koste 20.000
 

Er enig med Lagersalg123.

Til trådstarter... Du ved godt at denne her tråd kommer som nr. 2 når man søger på "deal2day.dk" på Google. :)

Jeg kan garantere dig at advokaten nok læser med her, så du skal nok passe lidt på hvad du skriver. Smile

Der er mange faktorer når du skal afgøre om et pris-tilbud er attraktiv. Bla.

- Hvor meget vil det koste at finde et andet domænenavn på samme niveau?

- Hvor mange timer's/kr.'s arbejde har du lagt i at opbygge det nuværende domænenavn?

- Hvor meget vil det koste at opbygge kendskabet til det nye domænenavn?

- Kan du leve med at dine private eller fortrolige e-mails højst sansynligt i et stykke tid før dine kontakter har vænnet sig til at anvende det nye domænenavn, vil kunne læses af Køberne? Og hvor stort et irritationsmoment vil det betyde. Så hvis du har tænkt dig at sælge, så gør dig selv den tjeneste, at bede Køber om at opretholde de "navn"@deal2day.dk email adresser du anvender aktivt i en periode på 6 mdr. og videresende dem til din nye e-mailadresse automatisk.

(Og selvfølgelig lige selv e-maile nogle test e-mails engang i mellem, bare for at sikre dig at de overholder aftalen.) :)

Osv. der er selvfølgelig andre mere eller mindre vigtigere faktorer, så tænkt det hele igennem før du sælger.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med at du har meddelt en højere pris for advokaten, så KAN hans klient godt gå til domæneklagenævnet da du ikke har indhold på din side.

At du bruger den til mail er ikke 100% garanti for at du beholder dit domæne og det bliver vurderet fra sag til sag.

Derved vil du have "mulighed" for at tabe domænet til hans klient.

Hvis jeg var dig, så vil jeg lægge noget indhold på hurtigst muligt.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)