Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at bruge Google AdWords til sin webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har kigget lidt på at bruge Google AdWords til vores webshop og vil høre om der er nogen der har gjort sig nogle erfaringer, både positivt og negativt.

Giver det "value for money" og kan det betale sig?

Derudover vil det være rart med lidt info på hvordan man bedst bruger det, så hvis der er nogen der kan være behjælpelig med også, vil være rigtigt godt.

På forhånd tak!

Mvh.

Dansk Skoleskak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste sted at lære om AdWords vil være at købe Thomas Rosenstands AdWords Lex.

Hvis du skal matche de rigtige nøgleord ligger der et stort forarbejde i at lære din webshop at kende samtidig med at det kan være en god ide at målrette så du ikke får unødige klik af folk som slet ikke er ineteresserede i det du egentlig tilbyder.

Så for den kreative er der muligheder... ;-)

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Dansk Skoleskak:
Giver det "value for money" og kan det betale sig?


Når du investerer penge i Google Adwords, kan du se præcist hvor mange penge du har brugt vs. mange du har tjent, i Google Analytics. Din data er meget transparent hvis du opsætter det korrekt.

Dansk Skoleskak:
Derudover vil det være rart med lidt info på hvordan man bedst bruger det, så hvis der er nogen der kan være behjælpelig med også, vil være rigtigt godt.

Jeg arbejder på en dansk video-guide til Google Adwords, som hedder Adwordsuddannelsen. Den bliver lanceret i Januar hvor man kan hente nogle gratis video-guides til Google Adwords :).

Jeg vil også anbefale dig at tage et kig på Google Adwords Learning Center.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun én måde at finde ud af det på, og det er ved at teste det. Der er rigtig mange faktorer, som kan bevirke, at det enten virker eller ikke virker for dig. Det gode ved adwords er dog, at du præcist kan se, om den har det ønskede effekt.

En ting er dog sikkert, det tager tid at sætte en god kampagne sammen.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dansk skoleskak

Google Adwords kan være uhyr effektivt og rigtig mange bruger det, netop fordi alt kan trackes. Du kan kort sagt se hvad du smider i og hvad der kommer ud af det i den anden ende af ordre.

Langt de fleste webshops bruger Google Adwords i dag, fordi man får value for money, hvis man gør det rigtig og hvis en produkter er eftertragtede. Det selvfølgelig svært at sælge produkter, hvis ingen efterspørger det - så kan du selvfølgelig smide en masse penge efter noget - som ikke giver noget.

En god tommelfingerregel er, at konvertere din produkter godt på de organiske resultater, så vil jeg næsten æde min fars gamle hat på - at Google Adwords også kan konvertere godt.

Steffen har gjort et godt stykke arbejde med din hjemmeside, så jeg vil klart prøve at anbefale dig at gå i gang med at læse op på Adwords og se hvad du kan få ud af det.

God vind med projektet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)