Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fundet en mulig investor, jubiii :) hvordan skal jeg forholde mig med evt. salg osv.?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig, mange tak for dit svar. Jeg kan godt bruge det :)

så hvis jeg sælger 49 procent af mit "barn" og pengene bliver brugt på at oprette et selskab (APS) bliver jeg ikke beskattet? Har jeg forstået det rigtigt.

og hvad er forskellen på at bruge en revisor eller en advokat?

hvis investoren køber 49 % af mit firma som endnu ikke er et selskab, så er det vel også en revisor / advokat som skriver en kontrakt på hvad det er som investoren har købt ikke?  og hvad der herefter skal ske med koden og selskabet - nervøs for at blive snydt kan du nok høre :)

 

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skriver, at du leder efter en samarbejdspartner bosiddende i Danmark, som udvikler hjemmesider i PHP - det gør vi.

Du er meget velkommen til at tage kontakte til os, såfremt du står med en opgave, som vi kan være behjælpelige med. Vores kontaktoplysninger er at finde på vores hjemmeside www.swiftmedia.dk.

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Swift Media, ja jeg søger en eller flere udviklere til mit firma, som kan hjælpe med PHP opgaver. Kan vi aftale en dag hvor vi lige kan snakke sammen ? og kunne du evt. sende en prisliste til mig på christian@dansoft-innovation.dk

ser frem til at høre fra dig :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)