Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Master Class - med deMib

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@Wellejus - et online kursus - eventuelt med video, er en helt anden type projekt, både hvad angår  udarbejdelse, produktion og ikke mindst udbytte for deltagerne.

Jeg har en fornemmelse af, at der er et stort behov for noget mere og bedre end det som et rent online/video kursus kan give folk - og denne tråd bekræfter i høj grad den antagelse. Det er nu engang ikke det samme, at læse en god bog eller gennemføre et online kursus, som det er, at have en rigtig underviser ved hånden i kød og blod. Begge dele har bestemt sin berettigelse - det er bare ikke det samme.

Det er ikke fordi jeg ikke godt kunne tænke mig at lave et online video kursus. Det har jeg skam tænkt meget på. Jeg tror bare ikke jeg får tid til at lave det lige foreløbigt. Der ligger mindst 2-400 timers arbejde i det før man kan sælge det første kursus. Det er en stor investering.

 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

"Jeg forestiller mig at denne SEO Master Class vil være attraktiv for bl.a.:

- In-house online marketing ansvarlige i større og mindre virksomheder
- Search marketing ansvarlige i web, reklame- og mediebureauer
- Personer der ønske at investere i en god uddannelse i et lukrativt marked"


"Deltagerne skal have lidt erfaring med hjemmefra. Men det har langt de fleste også i dag "

 

Det må man da sandelig håbe for de to først-nævnte i målgruppen. Ellers er de da blevet ansat med hovedet i skuffen Embarrassed

Mvh.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemte nejHuh?

Jeg ville også meget gerne på sådan et kursus, og syntes også prisen er okay.

Jeg elsker at arbejde med SEO og se resultaterne af mit arbejde på min shop.

Men jeg er bare bange for, at jeg ikke ved nok om SEO og kodning osv. nu, så jeg kommer til at sidde i "klassen" som den dumme, og ham som sakker bagud, så jeg måske ikke får dét ud af kurset, som jeg havde håbet. Eller måske dumper Crying

Måske der findes kurser eller andet, som jeg kan læse studere inden, så jeg bliver klar til at komme med på dit kursus?

Jeg ved heller ikke hvor meget af min "arbejdstid" som maler, jeg kommer til at miste på at rejse til sjælland eller læse bøger til næste kursus, så det afskrækker lidt Sad (50-60.000kr. plus tabt arbejdsfortjeneste)

Men hvis jeg til næste år, kan leve af min shop, så står jeg først i køen oppe foran din hoveddør YesLeft Hug

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en del andre tænker jeg også på niveauet. Hvor meget eller lidt skal man vide for at få noget ud af kurset.

Får man noget ud af det hvis man har flere års erfaring med SEO eller er det bedst hvis man har mindre erfaring?

Hvis jeg var sikker på at jeg ville lære en masse nye ting på kurset ville jeg klart deltage.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange tilbagemeldinger - både fra dem der har sagt ja og dem der har sagt nej. Begge dele og alle kommentarerne er meget brugbare.

En ting er i hvert fald tydeligt - det er vigtigt, at jeg får beskrevet meget præcist, hvad det er denne SEO Master Class kommer til at indeholde. En ordentligt varedeklaration - så dem der måtte være interesseret får et godt grundlag or at vurdere om de passer ind.

Hvor bredt eller snævert det bliver skal jeg lige lidt i tænkeboksen over. Det er altid en svær balance - men også en, som jeg efterhånden synes jeg har ret godt styr på.

Hvis man laver det for bredt, så er der risiko for at for meget bliver for kedeligt for for mange af deltagerne. Laver man det for snævert, er der risiko for, at det rammer for få og at uddannelsen bliver for smalsporet. Men det skal jeg nok få på plads - og som sagt tydeligt beskrevet, så folk ved hvad de går ind til :)

En ting jeg lige ville spørge om er, hvor vigtigt i vil vægte det, at jeg slæber en af mine dygtige udenlandske kollegaer med ind som gæstelærer på den ene af de planlagte workshops? Jeg havde forestillet mig at det skulle være en af dem jeg kender, som er god til at lære jer noget om de særlige engelsksprogede og internationale udfordringer i SEO.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i syv sind, da jeg (ligesom de andre) er lidt i tvivl om hvilket niveau det er på - men jeg er vild med idéen som vi to også har talt om tidligere. Men alene dét at du fik et af de større navne til DK ville jo være super interessant og dermed et kæmpe plus :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

@Wellejus - et online kursus - eventuelt med video, er en helt anden type projekt, både hvad angår  udarbejdelse, produktion og ikke mindst udbytte for deltagerne.

Jeg har en fornemmelse af, at der er et stort behov for noget mere og bedre end det som et rent online/video kursus kan give folk - og denne tråd bekræfter i høj grad den antagelse. Det er nu engang ikke det samme, at læse en god bog eller gennemføre et online kursus, som det er, at have en rigtig underviser ved hånden i kød og blod. Begge dele har bestemt sin berettigelse - det er bare ikke det samme.

Det er ikke fordi jeg ikke godt kunne tænke mig at lave et online video kursus. Det har jeg skam tænkt meget på. Jeg tror bare ikke jeg får tid til at lave det lige foreløbigt. Der ligger mindst 2-400 timers arbejde i det før man kan sælge det første kursus. Det er en stor investering.

Ja ved godt at de to ikke kan sammenlignes, men nu ville jeg jo lige give et alternativ til noget jeg ville trykke meget hårdt "JA" til hehe. Jeg ville ikke have tid til et fysisk kursus, da jeg går på uni om dagen og er iværksætter om aften - så en mulighed for at tage kurset når jeg havde tid ville være kanon.

Hvis du i din afstemning spurgte om jeg troede der var marked for din idé, så ville jeg helt klart sige ja - jeg er bare ikke selv blandt målgruppen pga. manglende tid til den type kurser. Ville dog ønske jeg havde.

Er spændt på at se hvad det ender med :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan godt se, at som dag-studerende og aften-arbejdende i den modsatte ende af landet kan det godt blive lidt presset at deltage i denne type uddannelse :)

Og jeg kan bestemt også godt sætte mig ind i, at det kan være svært at afsætte tiden + pengene, hvis man driver en lille forretning, måske bare med en selv. Det har jeg absolut forståelse for. Jeg vil dog sige, at hvis SEO er vigtigt for forretningen, så tror jeg ikke dette forløb nødvendigvis ender med at tage mere af deltagernes tid, end andre forsøg på at løse deres SEO-behov ville. SEO tager i alle fald tid, så det er nok mere spørgsmålet om man overhovedet har råd til at gå i krig med den udfordring lige nu - eller om man må tage det lidt senere.

Med den generelt positive respons på ideen her ender det nok med, at jeg kommer til at gå videre med planerne og skal naturligvis nok holde jer orienteret ...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en meget interessant uddannelse du kan få lavet der! Men jeg har stemt nej, fordi jeg ikke kan se at jeg kan få råd til sådan en investering lige foreløbigt!

Kan du ikke lave et "forberedelses kursus" i en mindre prisklasse, så kan vi fattigrøve komme med til din masterclass i anden årgang! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tid er lidt en mangelvare i min verden.. men man kan jo ikke lade være med at rode med det skidt :)

Men tror ikke du skal være bange for at gå i krig med sådan dit projekt - hvis man er fuldtids iværksætter med fokus på onlinehandel eller lignende, så ville det uden tvivl være money well spend.

Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)