Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros - NY WEBSHOP!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer


Vi har lige åbnet en ny webshop, og vi ville derfor gerne høre hvad i synes om siden, og hvad vi kan gøre for at den bliver endnu bedrer.

http://kasketkarl.nu

Er den indbydende nok, eller er den hel gal?
Med venlig hilsen Andreas Petersen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg synes sitet er rigtig lækkert. Det ser godt ud og din navigation er ganske fornuftig.

Produktsiden har "Please specify the product's option(s)." i toppen.

Så vidt jeg kan se, så er det Magento? Har du overvejet at bruge analytics, så du kan tracke brugerne?

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes den er rigtig fed.. Nem og overskuelig og meget clean!

Kunne dog godt tænke mig at se flere billeder af den vare jeg skal købe... Forfra bagfra osv.

Forbrugeren skal helst ikke gætte sig til om det er logo eller detaljer på bagsiden, men vide 100% hvad der sælges. Måske bare mig :)

Men som sagt.. Rigtig lækker hjemmeside og fine konkurence dygtige priser.. Held og lykke med projektet

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ganske fornuftigt ud!

http://www.kasketkarl.nu/skin/frontend/default/hellomix/images/media/fpo_no_crosssell.gif

Den får jeg ved check-out

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En utrolig indbydende og lækker webshop.

Jeg kunne dog godt tænkte mig, at det måske blev muligt at købe New Era caps? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Utrolig flot og overskuelig webshop. Indbydende men, som tidligere nævnt, der kunne godt være nogle flere billeder (men det er småting)

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AndreasPetersen:
Er den indbydende nok, eller er den hel gal?

Shoppen er flot grafisk, og man er ikke i tvivl om hvad der handles med på forsiden. Dog synes jeg banneret/slideshowet kunne være en anelse mindre. 

Men nu til selve shoppen 

1. Hvorfor have en købsknappe på produktlisterne når man alligevel ikke kan købe via den vej da man skal vælge størrelse? Samtidig mangler du at oversætte fejlbeskrivelsen man får: Please specify the product's option(s).

2. Sammenlign produkter - Hvad gavn gør den? Jeg har svært ved at se hvorfor jeg skal sammenligne 2 kasketter? Havde du solgt bærbarer og gjort så man kunne sammenligne specifikationer ville det være smart, nu er det bare støj i mine øjne. 

3. Hvorfor skal jeg ind under yderligere beskrivelse på et produkt for at finde selve leveringstiden? Skriv den i samme linje som du skriver på lager.

4. Prisen er meget lille når jeg står inde på et produkt, sørg for den er tydelig så jeg lynhurtigt kan se prisen på produktet og finde købsknappen. (købsknappen er også meget anonym.)

5. Når jeg kommer til indkøbskurven bliver jeg forvirret. Der er pludselig en helt masse ting jeg skal tage stilling til. Først og fremmest få fjernet beregn levering, når nu prisen alligevel er ens over hele danmark.

 - Sørg for at vis prisen i indkøbskurven nede i subtotalen.

 - Fjern Bestil over flere adresser eller forklar hvad det er. 

 - Omdøb rabatkoder til gavekort, ellers har du kunderne i røret af og til og spørge efter rabat når nu det står det er muligt. 

 -  Fjern demobanneret med crossell.

6. Hvis jeg skal oprette mig som bruger, så fortæl mig hvad fordelene er. Det er ikke nok at du skriver hurtig bestilling, der skal være noget ekstra i det for mig. 

7. Sørg for at levering til samme adresse er krydset af som standard, det er langt de fleste kunder der får leveret til samme adresse som de bestiller og ikke omvendt. 

8. Byt om på postnummer og by, og fjern område feltet. Det er mest logisk at postnummer kommer før by, og i danmark har vi ikke opdelt efter områder. 

9. Fjern alle de unødvendige lande i dropdownboksen og vis kun dem du sælger til.

10. Hvorfor kan jeg både vælge gratis levering og postdanmark? Hvis jeg har bestilt nok til gratis levering så fjern alle andre leveringsformer så jeg som kunde ikke bliver i tvivl. 

Det var hvad jeg lige kunne finde i en kort gennemgang af shoppen. Du er kommet rigtig langt men du mangler alt finpudsningen.

Held og lykke med din nye webshop.  

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker webshop.

bryder mig ikke om at der både ligger Sixpence under "kasketter" og under "Sixpence"

Der ligger en Flexit kasket under "kangol" i "mærker"

men som sagt rigtig lækker side.

 

/ Mick Villadsen

www.ideklar.dk

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Grafisk er der vist ikke meget at komme efter, den ser brand godt ud. Nu sidder jeg på en 16" bærbar, og der fylder slideshowet på forsiden, lige lovligt meget i højden. Sidder man på en stor skærm, ser det sikkert vildt fedt ud.

Skal man være lidt kræsen, så kunne man godt oppe sig lidt med produktbillederne. De er ikke helt så skarpe som de kunne være, og det er lidt synd når nu standarden ligger så højt på de andre områder.

Overall, godt gået Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kørende forsiden billeder alt for stor fylder hele min skærm derved kan ikke se noget af siden næsten

op øverste med hvad i tager af kort dankort mv.

jeg kan ikke hvordan kan fjernes vare vis ikke ønsker den valget vare

Nogle sider er næsten ulæselige når teksten er så tætskrevet og oveni ikke laves overskrifter og mellemrum i de lange tekster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)