Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør en god investering!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

John Wetling:

Da jeg kan forstå du repræsenterer firmaet Invesco Invest, skal jeg, for nu at bruge dit eget udtryk, med min ”bullshit detector” anbefale dig og selskabet, at tage kontakt med en rigtig god advokat, for lige at høre, om man sådan uden ansvarspådragelse, må omtale andres forretning så svinagtigt som du og Invesco Invest gør mod mig og mit foretagende.

Jeg mener du og Invesco Invest skader mig og min virksomhed, hvorfor jeg forbeholder mig min retsstilling.

John

Hvis du vil virke seriøs så brug spørgsmålene positivt. Alle spørgsmålene er suveræne muligheder for at få lov at fortælle mere om projektet. 

/Thomas

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

John Wetling:

Da jeg kan forstå du repræsenterer firmaet Invesco Invest, skal jeg, for nu at bruge dit eget udtryk, med min ”bullshit detector” anbefale dig og selskabet, at tage kontakt med en rigtig god advokat, for lige at høre, om man sådan uden ansvarspådragelse, må omtale andres forretning så svinagtigt som du og Invesco Invest gør mod mig og mit foretagende.

Jeg mener du og Invesco Invest skader mig og min virksomhed, hvorfor jeg forbeholder mig min retsstilling.

John

 

Det er ikke mig der skader din virksomhed, det er dig selv. Jeg sviner hverken dig, din virksomhed eller dit produkt. Jeg stiller kritiske spørgsmål som alle kvalificerede investorer vil gøre. Som allerede nævnt er dette den perfekte mulighed for at fortælle mere om dit projekt og drage nytte at de mange læsere på amino.

Kan du ikke svare på disse spørgsmål er der noget helt galt. De spørgsmål jeg har stillet er de mest basale, og noget alle vil spørge om som det første hvis de har bare en smule erfaring.

Lider du skade på grund af disse spørgsmål er det ikke på grund af mine spørgsmål, men på grund af mangler hos dig.

Alt jeg har gjort er at stille spørgsmål til opsætning og dokumentation samt givet min personlige vurdering af hele dit setup uden på nogen måde at lave injurier, og jeg kan på ingen måde drages til ansvar for nogen som helst negativ effekt dette måtte have, og det er også hvad din advokat vil fortælle dig hvis du går så langt som at spørge ham. Han vil efter at have læst denne tråd nok selv stille et par af de samme spørgsmål da enkelte af dem kan være forbundet med lovbrud fra din side.

Hvis du gerne vil vende denne debat til din fordel så skal du blot give svar på de ting jeg har spurgt om. Hvis du kan svare tilfredsstillende på alle samme vil jeg endda selv gå så langt som selv at lave en lille investering. Min personlige vurdering er dog at du ikke kan svare på et eneste af dem, og at den investeringsmulighed du tilbyder derfor på ingen måde kan anbefales.

 

 

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det kan godt være, at indlæggene fra Bigtimeinvestor og Invesco tydeligt demonstrerer, at det ikke er i diplomatiet, de tjener deres penge - men derfor kan de godt have fat i noget rigtigt! Eller også tager de fejl, og så er det din opgave at bevise det.

Derfor har Thomas fuldstændig ret: Brug spørgsmålene positivt. Uanset om du synes de er negativt formuleret, er de på en eller anden måde udtryk for interesse for din virksomhed og dit produkt - og det er positivt!

Og så skal jeg lige tilbage til min egen kæphest: Få nu styr på de regler for offentligt udbud af værdipapirer. Du MÅ IKKE udstede værdipapirer på denne måde.

Jens

 

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jacob Jensen og Dommeren

Jeg tror i misforstår mit svar, det er de fire nederste afsnit jeg finder upassende og skadende, og for ikke at ødelægge min retsstilling, fortsætter jeg ikke i yderligere debat på Amino.

I øvrigt er firmaets navn Invalesco Invest.

John

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

John Wetling:

Til Jacob Jensen og Dommeren

Jeg tror i misforstår mit svar, det er de fire nederste afsnit jeg finder upassende og skadende, og for ikke at ødelægge min retsstilling, fortsætter jeg ikke i yderligere debat på Amino.

I øvrigt er firmaets navn Invalesco Invest.

John

Du er den der skader din egen forretning allermest. 

Du har en fremragende mulighed for at fortælle om dit produkt, men i stedet reagerer du som en svindler. Jeg siger ikke du er en svindler, men at du reagerer som en.

Hvis der var en der stillede kritiske spørgsmål til min forretning kan jeg love dig for at jeg gerne vil fortælle om alle de gode ting vi kan og vil og gør. 

Det er dybt useriøst at prøve at sælge et investeringsprodukt og samtidig nægte at svare på helt basale spørgsmål. Det er selvfølgelig op til dig, men det er kun med til at stille dig i et meget dårligt lys.

/Thomas Frost

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

John Wetling:

Jeg tror i misforstår mit svar, det er de fire nederste afsnit jeg finder upassende og skadende, og for ikke at ødelægge min retsstilling, fortsætter jeg ikke i yderligere debat på Amino.

I øvrigt er firmaets navn Invalesco Invest.

De fire nederste linier er jo hans personlige vurdering, han synes det ligner en dårlig investering og han frygter at produktet ikke virker, selvfølgeligt må han mene og offentligt gøre det!

Det er fuldstændigt analogt til hvis du mente at Kill Bill var en dårlig film, og du frygtede at folk der lejede den, ville føle at deres penge var spildt. Det ville selvfølgeligt ikke betyde at Miramax kunne stævne dig!

John, jeg synes lidt du skal mande dig op! Prøv at se om du kan svare på nogle af spørgsmålene, og overvej evt. om kan vinde noget ved at implementerer nogle af de ting der bliver spurgt om. Vær ikke bange for at spørg indtil hvorfor de er vigtige!

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

John Wetling:

Til Jacob Jensen og Dommeren

Jeg tror i misforstår mit svar, det er de fire nederste afsnit jeg finder upassende og skadende, og for ikke at ødelægge min retsstilling, fortsætter jeg ikke i yderligere debat på Amino.

Nu er det sådan er der i det meste af verden er ytringsfrihed, og den har jeg ret til at benytte til at give min personlige vurdering af det du har skrevet. Jeg skriver ikke at der er tale om svindel eller at du snyder folk så der er på ingen måde tale om injurier.

Jeg er dog i min fulde ret til at fraråde folk at smide penge i projektet, og jeg må også gerne fortælle om hvad jeg frygter.

Jeg vil kraftigt råde dig til at tage fat i en advokat, men ikke for at komme efter mig. Få fat i en advokat så du kan få styr på de ting jeg har stillet spørgsmålstegn ved, ellers er der ret stor risiko for at du selv kommer i store problemer før eller senere. Hvis du allerede har styr på disse ting så vil jeg kraftigt råde dig til at smide alle kort på bordet og lade os høre nogen svar så alt tvivl kan blive fjernet.

 

 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg er enormt forvirret.

Hvorfor sælger i alle disse andele når i rent faktisk har et produkt som virker efter hensigten og bare afventer godkendelse?

Hvis jeres produkt gør hvad du siger, og i er så langt i processen som i er - Hvorfor behøver i så alle disse andelshavere?

Det lyder helt skørt.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du fortsat søger investorer, så har vi et netværk bestående af mere end 100 aktive investorer.

Hvis du vil vide mere om hvordan du får udsendt forretningsplan m.v. til disse så skriv til kenneth@multi-revision.dk

Bemærk at det ikke er gratis, men gøres mod en relativt lille up front betaling.

 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der noget nyt omkring dette projekt?
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)