Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med sælgeren fra webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem med sælgeren fra webshop. Jeg har ikke modtaget min varen på det tidspunkt.
Jeg skrev en negativ feedback om den service.

Der startede fra i går, at sælger er truende mig advokater og forsøger at lægge pres på mig, at jeg fjernede den negative tilbagemeldinger om det service til 14:00, 23.11.2010 i dag.


Hvorfor? Fordi jeg stadig ikke kunne få mine ting. I dette øjeblik vil jeg stadig venter på min ordre/varen.

Kan du hjælpe mig?
Hvad skal jeg gøre i denne situation?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt...... Der er ingen grund til at føle sig presset af sælger. Som reglerne er i Danmark er du som forbruger den bedst beskyttede af lovgivningen.

Først og fremmest ville jeg i det omfang jeg kunne få den bestilte vare til samme pris andre steder øjeblikkeligt hæve handlen og købe varen et andet sted.

Husk at forbrugerombudsmanden netop i sin praksis ligger vægt på at virksomhederne overholder de lovede leveringstider.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/internettetehandel


/Henrik

PS. Der er jo intet der forhindrer dig i at give webshoppen et negativ evaluering efter du har modtaget din varer.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop med den serivce overlever nok alligevel ikke ret længe :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken shop er det?

xxx

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan,

Rart at se dig her Big Smile

Der findes en type af mennesker, som synes, at når de åbner sin egen virksomhed, de bliver til konger. De begynder at opføre sig ligesom hele verden skylder dem penge. De bliver direktører i sine virksomheder, og sammen med får de en falsk opfattelse, at de er ikke kun selvstændige men også uafhængige. De har sin egen opfattelse på, hvad er en god service, og de synes, at kunden skal være taknemlig i forvejen, at han/hun fik lov til at handle i deres shop. Det er en kendt type af sælger, ikke? "Ud af min kiosk" - type. Lagerhotel har 100% ret i, den webshop overlever nok ikke længe. Når man glemmer om indtjenings grundlag - vores kunder, som er konger i virkeligheden, gøre man det første skridt til undergang.

Jeg synes, du har fuldstændig ret, at du skrev en kritisk anmeldelse om webshoppen, som du oplev en dårlig service med, jeg ville gøre absolut det samme. Sælgere, som misligholder skal have konsekvenser. Det, at webshoppen truer dig til at fjerne din vurdering, er en ekstra minus til sælgeren. Behold din anmeldelse, du er en fri menneske i et frit land, hvor vi har ytringsfrihed, og du kan fortælle din mening til de andre.Wink

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nazar.

Jeg er fuldstændig enig med dig. Smile
 

Tak for svar og hjælp med at løse de negative emotioner.

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)