Jeg har et problem med sælgeren fra webshop. Jeg har ikke modtaget min varen på det tidspunkt. Der startede fra i går, at sælger er truende mig advokater og forsøger at lægge pres på mig, at jeg fjernede den negative tilbagemeldinger om det service til 14:00, 23.11.2010 i dag.
|
Helt ærligt...... Der er ingen grund til at føle sig presset af sælger. Som reglerne er i Danmark er du som forbruger den bedst beskyttede af lovgivningen.
Først og fremmest ville jeg i det omfang jeg kunne få den bestilte vare til samme pris andre steder øjeblikkeligt hæve handlen og købe varen et andet sted.
Husk at forbrugerombudsmanden netop i sin praksis ligger vægt på at virksomhederne overholder de lovede leveringstider.
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/internettetehandel
/Henrik
PS. Der er jo intet der forhindrer dig i at give webshoppen et negativ evaluering efter du har modtaget din varer.