Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klatreudstyrsbutik med potentiale sælges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kender du nogen som kunne tænke sig at starte op med en butik inden for klatre udstyr og ekspeditionsudstyr?
 
Grundet familie forøgelse fast job samt opstart af et andet firma har jeg ikke tid til at passe ordentligt på:
 
Seven Summits er snart 4 år gammel og velbesøgt.
Seven Summits råder over en stor, vedligeholdt kunde database, mindre varelager og gode leverandør relationer.
 
Det er p.t. en internet baseret butik, som giver et lille overskud.
For den rette person er der et stort potentiale for udvikling.
 
Prisen er billig - da jeg gerne vil afhænde firmaet hurtigt for at kunne afse tid til andre projekter, men også for at kunderne ikke skal komme til at opleve en forringet service.
 
Ud over salg over internettet ser jeg følgende muligheder for udvikling af forretningen:
- For en håndværker vil man kunne tilbyde at bygge klatrevægge og derved levere end-2-end løsninger til institutioner m.m.
- Har du butikslokale kan der satses mere på ekspeditionsudstyr, klatreseler, sko m.m. (produkter som kunden typisk vil prøve fysisk før køb).
- Butikken kan let suppleres med andre friluftsprodukter: Fiske udstyr, vandsportsudstyr, Kite, Kajak, baby-jokker, puls ure, find selv på mere ...
- Har du kontakter inden for skovbrug, brandvæsen, friluftsliv så har disse personer brug for klatre udstyr.
- Ballonfart og anden luft sport - leverandør af tilbehør haves.
- osv, osv...
 
Send en mail til info@sevensummits.dk hvis du vil i kontakt med mig.
 
mvh
 
Michael
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv www.match-online.dk der kan du annoncere din forretning til salg. det er et relativt kompetent forum, og har du en idé og en butik der er interessant, skal der nok dukke følere op. men det tager tid. jeg ville heller ikke købe noget før jeg havde set regnskaber og meget andet - det er en proces der kan tage alt fra måneder til måske et helt år....
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)