Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

2010 har været et rigtig godt år for industriBasen.dk og i den forbindelse vil vi sætte vores adwords budget en del i vejret i 2011. dvs et 5 cifret beløb. Det er en del mere en vi bruger pt.

Jeg synes jeg på et tidspunkt har ladet mig fortælle at hvis man bruger en del mere en gennemsnittet på adwords kan man få stillet en kontakt tilrådighed hos google der hjælper en med sine kampagner, men er ikke sikker på jeg har ret, er der nogen af jer der ved sådan noget?

Synes også engang jeg hørte man kunne få lidt bedre klik priser hvis man var en stor kunde hos google?

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det er godt at høre.

Ja - Du kan godt få en kontaktperson hos Google, hvis du har et højt månedligt forbrug. Du skal dog op og ramme 50.000,- plus, som minimum hver måned og det skal du have kørt med i lang tid. Der er ikke nogle faste regler for hvornår du får en kontaktperson, så du kan ikke regne med ovenstående 100 %. 

Du får dog ingen special treatment hvad angår klikpriser lige meget hvor mange penge du bruger hos dem. Det er en myte... 

Mvh. Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi snakker rigtig store summer før Google vil stille en rådgiver til rådighed. Jeg har nogle i mit netværk der bruger over 100+ pr. måned på Adwords, som har svært ved at komme i kontakt med Google og få dem til at rører en finger.

Ellers må du nøjes med de robotter der sender dig mail om hvordan du kan forbedre din markedsføring. Men pas lidt på med dem, har fået mail fra dem der var helt hen i vejret. De kan bruges som hjælp, men tag dem med et gram salt og træf dine egne beslutninger på dine egne kalkulationer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en fast kontaktperson, eller rettere en kontaktperson, for der er rigtig stor udskiftning i afdelingen (Irland), da mange bruger det som springbræt videre. De allerstørste danske kunder har en kontaktperson i Danmark, men der er vi ikke - endnu Smile

Det ændrer ikke på klikprisen at man har en kontaktperson, men der følger nogle goder med. Jeg vil ikke nævne dem alle, men vores nye kontaktperson har f.eks. netop lavet en indholdskampagne for os, hvor vi bare skulle sætte den igang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, kan godt høre der skal en del penge til før google stiller en person til rådighed, det må blive næste år :-D

Tusind tak for jeres svar, så blev jeg lidt klogere igen idag.

God weekend.

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tag og læs min danske AdWords bog i mellemtiden, Morten.

Det burde i hvert fald kunne holde dig kørende indtil du når de 7 cifre.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)