Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øjenoperation?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle på denne debat.

51år, kontaktlinsebruger gennem 35 år og en smule alderssyn.

Jeg har lige været til forundersægelse her i Danmark (Memira) og fik den besked at det var en multifokaloperation jeg ville skulle benytte mig af da mine hornhinder ikke opfyldte kravene til laseroperationer.

Kort fortalt er det en udskiftning af min egen linse og pris på 40.000 kr.

Men det er jo en noget mere grænseoverskridende operation end det jeg troede jeg skulle, nemlig bare bestemme mig til hvilken laseroperation jeg skulle vælge!!.

Derfor er jeg gået i tænkeboks og takker for den flotte respons jeg fik. Skulle nogen have fået en multifokal operation så lad endelig høre. Især hvis du er en person på min alder :-)

Mvh. Susanne

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Ja puha... Det første jeg vil starte med at sige er, at det gør jeg aldrig igen. Nu vil jeg ikke gøre dig helt vildt bange, og tror egentlig også bare jeg var ret uheldig, men må indrømme at den efterfølgende tid efter operationen, var noget af det mest smertefulde jeg nogensinde har været igennem, og det er set ud fra mange ting. Min egen teori var at syningen i øjet var lavet totalt fejlagtigt.

Egentlig så er operationen (tror jeg) også helt anderledes, da det i mit tilfælde handlede mest om at mit ene øje til tider skeler ret meget. Operationen på øjet var noget øv, og endnu mere øv var at det ikke hjalp ret meget, men fik derimod noget arvæv på øjet resten af livet, men det er ikke så slemt længere.

Så... egentlig så overvejede slette beskeden igen efter at have skrevet den, fordi det lyder så skrækkeligt, men altså, alt kan gå alle veje alligevel. Men det var altså min oplevelse med det. :)

Og jo forresten, få en laseroperation hvis muligt!

Med venlig hilsen

Jonas 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne:

Hej igen alle på denne debat.

51år, kontaktlinsebruger gennem 35 år og en smule alderssyn.

Jeg har lige været til forundersægelse her i Danmark (Memira) og fik den besked at det var en multifokaloperation jeg ville skulle benytte mig af da mine hornhinder ikke opfyldte kravene til laseroperationer.

Kort fortalt er det en udskiftning af min egen linse og pris på 40.000 kr.

Men det er jo en noget mere grænseoverskridende operation end det jeg troede jeg skulle, nemlig bare bestemme mig til hvilken laseroperation jeg skulle vælge!!.

Derfor er jeg gået i tænkeboks og takker for den flotte respons jeg fik. Skulle nogen have fået en multifokal operation så lad endelig høre. Især hvis du er en person på min alder :-)

Mvh. Susanne

Det er det samme jeg var igennem+grå stær og det koster under halvdelen (og jeg valgte de dyreste multifocal linser fra USA dengang) INKL rejse i Tyrkiet. Jeg fik lavet det for 2 år siden og er uden sammenligning de bedste penge brugt på mig selv.

Det tager 6 dage søndag til lørdag med operation 2 dage á ca.10 min.. Du mærker stort set ingenting kun 2 prik i hver sin side og ingen smerter.Og Du får alle dråber m.v.til det er i orden.

Skriv PB hvis Du vil tale med en der har fået lavet det hvis det kan snakke dig gennem udfordringen.

F.s.a. mine kommentarer med manglende erfaring i DK, så er den endnu mindre i DK, da det ofte ikke er noget folk har råd til.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)