Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snerydning: Effektivisere løsning prispolicy og differensierte priser tilpasset kunden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

God dag Aminoer.

Vi har oprettet ny blog om alm. rengøring og snerydning. Vi har udført vintertjeneste siden 2007, så...

Vi forslår Dem at diskutere vores abonnement og vores broshure. Se venligt os her: http://acmultiservice.blogspot.com/ eller http://www.acmultiservice.dk

Det er vigtig til os for at høre den offentlige mening om effektivisere løsning vores prispolicy og differensierte priser tilpasset kunden.

Hvis folk selv synes at det her er en rigtig god abonnement eller broshure, er de velkomne til at skrive os. Ellers ville jeg ikke turde skrive indlægget.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan

Ideen er jo fin nok. Jeg forstår bare ikke hvordan i har råd til at sætte priserne på snerydning så lavt. Selv ved 85 kr per ejendom, skal i betale skat, materialer og løn. Hvis det kommer til at sne mere end 20 gange i år, så kommer i under de 85 kr.

Jeg har arbejdet i 10 år med snerydning, og jeg VED at snerydning per abonnement er den helt store fælde for mange at falde i, jeg har set mange gå konkurs på. Du kan leve fint af det i nogle år, men så kommer der en hård vinter, og du mister alt du har bygget op. Det må da ikke være så fedt ?

Men held og lykke med det. Der er stadig plads til flere firmaer der laver snerydning, jeg afviser selv en del kunder for tiden, da jeg ikke kan følge med.

Snerydning er det nye SEO :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Tak for dit svar.


Jo, men igen og igen, før at estimat af prisen, skal man altid forvente et vigtigst spørgsmål: hvordan vil man rydde af sne?


F.eks. hvis man rydder med skovl - og få kun 85 kr. eller mindre beløb pr. et fortov, så der kunne være at hårdt og billigt, men hvis selskabet, som vi er, bruger traktor og fejemaskiner, i det mindste, synes vi, er det fornuftig prisen, specielle for privatkunder.

For det andet, hvad tit?

Abonnement altid er billigere end andre system.

Det er lige som at købe billetter til transport. Du kan købe enkelt billet for 23 kr. pr. gang, eller du kan købe 10-gangs klippekort , med prisen er 13,5 kr. pr. pr. tur og endelig de fleste af kunden vælge en månedskort /abonnement med prisen ca. 5 kr. pr. rejse. (Eksempel taget for 2 zone område, som vi tilbyder til vores kunder i Valby og Hvidovre område)

Vedrørende vores priser via abonnement eller et aftale om et klippekort-system, blive at være også opmærksom på, at vi opdelt samlede areal for flere uafhængige områder, kan disse kombinere eller udføre separat.

Kunder selv afgør, hvad de vil gerne vælge.

Hvis det kun et fortov, vi kan tilbyde priserne fra 1750 pr. et  fortov via abonnement eller fra 85 kr. pr. et fortov via klippekort-system, dog hvis kunden ønsker at omfatte vedligeholdelse for samlede areal vores priser er fra 4.000 kr. pr. sæson eller fra ca. 250 kr. pr. gang.

Derudover, udfører vi snerydning og saltning i hele Storkøbenhavn via tilkaldeservice med vores timeprisen som 500 kr. pr. time.
 

Alle priser er vejledende og eksklusiv moms.


Du bestemmer selv, hvad du vil.


Med os er det nemt, for Jer er det bekvemt.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)