Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé og hvad så nu???

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Efter at have hørt på Thorborg igennem et stykke tid er jeg alså også blevet amino (hvad end der så ligger i det Smile).

Jeg har en idé til et nyt koncept indenfor web-handel, men har på nuværende tidspunkt ingen ambition om at blive selvstændig. Jeg trives som udgangspunk rigtigt godt som almindelig lønslave, men selvfølgelig liger der nogle tanker og lurer i baghovedet som måske en dag ender med at jeg springer ud af skabet som selvstændig!

Er vil derfor høre om det er muligt at finde nogle herinde der har mod på at give sig i kast med et nyt web projekt (gerne nogle med erfaring på området), hvor jeg kan være med, dog mest på sidelinien!? Min idé er stadig på begynder stadiet så derfor skal den sikkert kvalificeres/evalueres yderligere førend der kastet ressourcer efter den, og det kan da også være at den allerede findes derude i en eller anden form.

Er der nogle der har en ruge-kasse til min idé og evnen til at bringe den til live såfremt at det viser sig efter at den er blevet evalueret stadig er god? Jeg er selv lidt på bar bund!

Det ville være fedt at se min idé blomstre i stedet for at brænde inde i mit hoved.

SpinFighter, ny på Amino.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)