Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drive butik/virksomhed i kælderen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

- Jeg vil lige høre om det er lovligt at drive butik/virksomhed fra min kælder, på min egen bopæl?
Er der nogle krav ell. der skal opfyldes?

 

Hilsen Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ingen problemer der .

Det eneste kan være - hvis du skal handle med fødevarer, at den kan godkendes til dette.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope.
- Det har ingen ting med fødevare at gøre

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle lokalplaner har forbud mod at drive butik, så du skal måske lige kigge efter hvis det er det du overvejer.Hvis det bare er en webshop virksomhed er der ingen problemer.

Jeg startede med at sælge proteinpulver i en lejlighed i Århus midtby, men da det foregik over nettet generede det ikke nogle. Jeg måtte dog ikke have direkte salg - Tror reglerne er til for ikke at genere naboer mv. med en masse biler der kommer og holder der.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en skriftelig tilladelse fra teknisk forvaltning i din kommune, hvor du skal oplyse hvilken branche det er, og om der er p-pladser til personale, kunder. Der må ikke være gennemstrøm af kunder således at trafikken generer beboerne i lokalområdet.

Betinget af hvilken branche, vil der være enkelte foranstaltninger, der skal være på plads (p-plads, brandsikring)... men det kommer helt og holdent an på hvad det er - måske skal du blot have en skriftelig tilladelse Smile

under alle omstændigheder er det kommunen først - inden du startet op overoverhovedet. Yes

 

Hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)