Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af boligportal...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg sidder netop nu og skal igang med at markedsføre min internetportal, www.getaroom.dk. Der er gang i adwords-kampagner, og det store problem er da ikke at få fat i lejerne.

Det er til gengæld rigtig svært at få fat i folk, der ønsker at bruge de 2 minutter, det tager at indtaste deres annonce.

Det koster ingenting at indsætte en annonce på portalen.

I dag forsøger jeg mig både med annoncering på google samt telefonsalg.

Har I nogle ideer til hvor man kan markedsføre sig for at finde disse udlejere? Jeg synes, det er mærkeligt, at folk ikke ønsker at indtaste deres annoncer til trods for, at det er gratis.

På forhånd tak
Dennis Lauritzen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

lige nu er der mangle på billige leje bolig grundet krisen der stadigvæk mærkes, sådan vil det nok være så lang tid det er svære låne penge i banken , af mange grunde folk har mindre penge eller ikke arbejde mv.

angående budskabet om din hjemmeside da også op i det organiske søge resultatet så du får flere besøgene på siden måske får du ikke ekstrem mange flere boliger da dem flere der kommer bliver hurtigere solgt da der er flere besøgene på siden.

vis vil arbejde lidt med søge ord optimering skrev jeg og nogle andre nogle fif i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg forstår godt dine synspunkter, og jeg er helt enig med dig omkring det organiske søgeresultat. Hvad mener du helt præcist med dit første stykke tekst omkring det, at der mangler billige lejeboliger? :o)

Det, vi på getaroom.dk vil beskæftige os med i opstarten, er annoncering af ledige lejeboliger. Salg af boliger håber jeg, kan komme på senere, men min tanke har fra starten været, at jeg ville undgå at skyde med spredhagl. :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis det ikke kun henvender sig til private udlejere eller folk der skal bytte, ville det være en ide at ringe til nogle af de tusindvis af ejendomsadministrations selskaber der findes her i landet. Du kunne bede om en liste over deres ledige boliger (ved ikke om der er så mange nu om dage), som du så selv kunne taste ind.

Så vil du få udbuddet til at stige betydeligt. Jeg tænker at det må da være i deres interesse at få deres boliger ud på så mange kanaler som overhovedet muligt.

Det kræver formodentlig at i aftaler provision mv. men det er da en mulighed. Jeg mener der er ca 50K firmaer som er registreret i CVR registreret med denne type virksomhed, så det skulle da være muligt at finde frem til dem.

VH

Haydar

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret i, at der er rigtig mange, og jeg har også forsøgt at hive fat i nogle stykker. Du kan til gengæld have ret i, at man bør meget bredere ud, og det tror jeg, at jeg vil tage til efterretning! :)

Hvad angår det med provisionen, der forstår jeg ikke helt, hvad du mener? Altså provision af hvad? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg nævnte det, er fordi jeg ikke kender din forretningsmodel, så jeg forestillede mig at du ville kræve provision eller et gebyr hvis en bolig på din portal blev udlejet.

Men hvis det kun er reklameindtægterne, så er det jo ikke nødvendigt.

VH

Haydar

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så forstår jeg :)

Jamen det er simpelthen gratis for udlejerne at lægge online. Det, der koster, er, hvis man ønsker at have en topplacering i søgeresultaterne; og det er nok næppe så vigtigt når annoncemassen er så forholdsvist lav.

Jeg har dog andre prissætningsmodeller i tankerne netop nu - men disse implementeres ikke før annoncemassen er stabil.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

denlau:

Hej!

Jeg forstår godt dine synspunkter, og jeg er helt enig med dig omkring det organiske søgeresultat. Hvad mener du helt præcist med dit første stykke tekst omkring det, at der mangler billige lejeboliger? :o)

De dyrere står længere tid i annoncer normalt de billige er væk normalt med det samme .

Lige nu når folk ikke kan låne i banken da mange er mange presset hårdere økonomisk i krisen, derved  kan ikke købe en billige ejerbolig, da banker stiller højere krav og folk har ikke råd til en dyrere leje bolig da mange ikke har arbejde mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg - du har jo faktisk ret i, at det er den niche, man nok skal fokusere på!

Godt input, mange tak! 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Du er velkommen til at oprette din portal i webshop databasen på www.ShopNyt.dk

For at komme i ShopNyt’s webshop database skal du blot gøre sådan:

  1. Skriv en tekst om din webshop
  2. Send en email med teksten + din portal link til kr@ShopNyt.dk
  3. Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)

Så sørger jeg for at oprette din shop på ShopNyt.

Har du ikke et billede i passende størrelse kan jeg evt. ”sakse” et fra dit website.

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

 

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)