Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturabetaling i Sverige! Klarna, PayEx eller en tredje

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal udvide til sverige og alle siger, at det er en absolut nødvendighed at tilbyde fakturabetaling, hvor kunden modtager en faktura med pakken og derefter har 14 dages betalingsfrist.

Det skal vi selvfølgelig også tilbyde, men hvilket firma skal vi få til at håndterer det.

Lige nu står valget mellem PayEx og Klarna.

Har svenskerne en præference for et af firmaerne, eller betyder selskabet ikke noget? (Ifølge Klarna selv har svenskerne en stor præference for Klarna J )

Er der nogen herinde der har erfaringer med et af de to firmaer til fakturabetaling, eller måske en tredje?

Glædelig første december til alle :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :)

 

Jeg bor i Sverige på 7 år og har endnu ikke haft brug for at anvende faktura betaling.

Jeg vil tro at fakturabetaling er ret dyrt i administration, men selvfølgelig hvis dit behov er stort så ville det nok kunne løbe rundt...

Ville du ikke kunne klare dig med betaling via Betalingskort og evt. efterkravslevering?

Mvh,

Martin Brandt.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger PayEx både til kort- og fakturabetaling til kunderne - og jeg kan kun anbefale dem. Deres service er absolut i topklasse, og man får altid hjælp og vejledning når der er brug for det :·)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal også igang i Sverige i 2011.

mon der er Amino-interesse for en Sverige-erfagruppe?

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ligger priserne for at bruge denne service hos PayEx?

 

Er det til at have med at gøre? :)

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne kan du få hos PayEx. Systemet kan en masse, men de er gode til at lære en at bruge lige præcis det man har brug for. Efterhånden som man får brug for at dykke dybere i systemet kan man så gøre det og få en masse oplysninger og statistikker. Det er jo et stort internationalt selskab som opererer i mange lande - og det giver en masse fordele.

Men prøv da at tage kontakt til dem og få nogle priser og en snak :·)

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi bruger klarna i sverige og det koste så vist jeg husker 3000 om året og for alm faktuera er det vist 3% af beløbet.

 

vi synes selv det er lidt smådyrt at bruge klarna især når vores produkter koster 10.000 så æder klarna en del af værdien da de tager 3% af det fulde beløb inkl fragt, men udover at prisen er høj er vi super tilfredse med systemet der er intet bøvl med at få pengene og de tager bedrageri risikoen du får altid pengene 2-3 uger efter at varen er afsendt uanset om kunden delbetaler eller nægter at betale regningen.

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten !

Jeg har netop lanceret MoccaBar.se, som er vores første skridt på det svenske marked, vi føler os lidt frem med en Paypal løsning kombineret med muligheden for bankoverførsel (forud for levering).

Jeg er meget interesseret i at deltage i en eventuel Sverige-erfa-gruppe, så hold mig gerne opdateret, hvis du tager initiativ til noget i den retning ...

Venlig hilsen
OCEAN eCommerce

Morten 

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger vin & spiritus til svenske kunder og er også interesseret i en ERFA gruppe.

mvh // Lars.

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg troede kun svenskerne måtte købt vin og spiritus på system bolagget i sverige da det er stats kontrolleret.

Mvh
Daniel Knudsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)