Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt nyt datingsite i København

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer !

Jeg søger støtte til et nyt datingsite i København, som jeg har startet for nyligt.

Her mangler jeg et par sponsorer, som vil støtte op omkring sitet med et beløb på 1000 kr pr måned. Der er ikke nogen krav om antal af måneder støtten skal vare.

For prisen får man et logo lige over menuen, som afvikles i rotation med højst 2 andre sponsorer. Derudover kan jeg tilbyde reklamebanner i venstre side i størrelsen 140 x 350 pixels, samt en direct mail kampagne, der sendes til profilernes indbakke. Antal visninger og clicks kan man se med et login brugernavn og password.

Sponsor støtten vil blive brugt på at markedsføre hjemmesiden, således at rigtig mange kan få sig en gratis profil og naturligvis også se netop din reklame.

Lidt om datingsitet

Navnet på siden er København Dating og det er 100 % gratis for alle, der er fyldt 18 år at bruge siden.
Som et af de eneste datingsider i Danmark skal man altså ikke betale for at være med her og der er heller ikke nogen krav om hvem man er eller hvordan man ser ud. 
 
Dating sitet er et sted for singlerne i København og omegn, hvor formålet og en ligeså stor fordel med denne by-dating er, at der er en forholdsvis kort afstand til dem man søger kontakt med på hjemmesiden.
Kommer man fra en anden by, så er man naturligvis også velkommen til at oprette en profil.
 
Datingsiden indeholder stort set de samme funktioner som hos øvrige udbydere.
Der er forskellige muligheder for at søge efter andre profiler med søgeord, kriterier, område og alder.
Derudover kan man skrive til andre profiler, uploade billede og videoklip, samt chatte med sit eget profilnavn.
 
Hvis I har nogle spørgsmål er jeg naturligvis til rådighed for det. Send en pb til mig. :-)
 
Her er et link til hjemmesiden: Kobenhavndating.dk

Håber på Jeres støtte.

Med venlig hilsen

Michael Jacobsen

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg er ikke en potential sponser, men vil gerne knytte lidt kommentarer til din side.

Første indtryk af logoen er : TAG MIG TAG MIG !! Det er sku flot.

Resten af siden hænger på ingen måde sammen med logoet. Det er bogstavlig talt grimt i forhold til.

En anden faktorer er, at siden kun har 5 oprettet profiler. At markedsfører et firma/produkt for 1000 kr. på din side, er utropi. Det ser serøst dyrt, med så få brugere.

Skal du finde dig en sponser, skal han have en personlig interesse i projektet.

Så mit råd til dig :
Få rettet op på hjemmesiden (man kan f.eks. ikke læse teksten med glemt password), og få flere brugere før du søger en sponser.

 

Husk dette skal ses som positiv kritiv :)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer jeg lige med lidt ærlig kritik, og jeg håber ikke jeg fuldstændigt ødelægger dine drømme og dit arbejde med siden, men du har simpelthen ingen chance for at komme ind på dette markede med den side.

De store drenge som Dating.dk osv. har kæmpe overhånd på dette markede, og det er grundet funktionaliter, design, markedsføring osv.

Dit koncept / design, når desværre ikke dine modstandere til sokkeholderne som man vist siger.

Derudover er 1,000 DKK rigtigt mange penge at smide for en 'sponsor' til en side der kun har 5 profiler.

Igen, tag gerne dette som positivt kritik, det er bestemt ikke et angreb, blot lidt realitet.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Tak for dit input og for din ros med logoet.

Jeg synes ikke at resten af siden er grimt i forhold til andre sites, som ofte bruger en kedelig hvid baggrund og nærmest uden grafiske elementer. Det har bestemt ikke afholdt folk fra at blive medlem på siderne. Jeg vil dog kigge lidt på hvordan jeg kan optimere siden.

Der vil ikke kun blive markedsført for 5 personer, for i det øjeblik jeg får indrykket nogle annoncer i aviserne i København vil der være mange flere, som opretter en profil på min side. I det øjeblik jeg modtager støtte fra en eller flere sponsorer vil jeg med det samme indrykke diverse annoncer. Har allerede talt med en konsulent hos en ugeavis i København om det og fået en pris.

Jeg har tidligere haft en lokal internet portal i Kolding med bl.a. dating og her indrykkede jeg privat annoncer i Budstikken, som havde en god effekt. Ved hver annoncering kom der nye profiler til. Jeg fik lov til at indrykke annoncerne som privat fordi man skønnede, at det ikke var kommercielt, så jeg slap med en 50'er pr annonce.

Nu er det kommercielt og priserne er noget højere. Derfor har jeg brug for sponsor støtten til at invitere alle singlerne i hovedstaden og omegn til at finde en kæreste uden betaling !  Big Smile

Mvh

Michael Jacobsen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Tak for dit input.

Nu blev Rom ikke bygget på en dag og jeg synes selv, at jeg har fået en fornuftig start med plads til forbedringer.

De store drenge kommer jeg ikke i nærheden af flere grunde. Mit site er forholdsvis for København og omegn. Jeg tror dog på at jeg kan vise min tilstedeværelse med hjemmesiden. 

Jeg synes ikke at deres design er noget at råbe hurra for. Det er lidt i stil med Facebook, lige så hvid som sneen og nærmest ingen grafiske elementer, hvis vi kigger på Dating.dk. 

Når jeg modtager sponsor støtte vil jeg straks markedsføre hjemmesiden i de Københavnske aviser og derved vil der hurtigt komme flere profiler til. Har tidligere haft et datingsite på en netportal og erfaret dette.

Mvh

Michael Jacobsen

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber, at det vil lykkedes for dig, at skabe en god side.

Vi har selv slidt hårdt for at nå dertil hvor vi er i dag :)

Held og lykke fremover!

Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Som tidligere nævnt tror jeg også det bliver svært at få nogle sponsore til at give 1000 kr pr. måned med så få brugere.

Jeg tror du skal starte med at lave noget linkbuilding. For at skabe mere opmærksomhed og bedre placeringer til din dating side.

Du kan evt. tilmelde siden til min oversigt over dating sider 

Der er også masser af andre relevante steder du kan tilmelde din dating side.

Held og lykke med projektet, håber du får succes med det.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jebla !

Tak for dit input. Jeg vil straks gå ind og tilmelde mit datingsite på din hjemmeside og det er en god idé at tilmelde mig på diverse sider med dating oversigter og links.

Endnu en gang er det vigtigt at understrege at en sponsorering på 1000 kr pr md ikke kun vises for nogle få brugere, men for endnu flere.

Når jeg modtager sponsor støtten er jeg klar med annoncering og har allerede en aftale med en salgskonsulent fra en københavnsk avis om at indrykke annoncer.

Mvh Michael Jacobsen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Infine !

Tak for dit svar.

Jeg har brugt en hel del timer på arbejdet med at lave datingsiden og kan se at sponsorerne ikke ligefrem hænger på træerne, men jeg arbejder selvfølgelig videre med kampen om sponsor støtten, således at der kan komme noget markedsføring til og få flere brugere til siden.

Mvh Michael Jacobsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)