Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - indtastning af annonce - hvorfor virker det ikke??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogle bud på hvorfor jeg får fejlmeddelelsen "ugyldig indtastning" i nedenstående to felter når jeg copy/paster dest.web adr. og skriver en adresse jeg gerne vil ha annonceret?

Annonceret webadresse

Destinationswebadresse

mvh

Christian

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der er nogle regler for hvad du må skrive i din display-url. Du kan læse reglerne her.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at fjerne http:// fra URL'en.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak - det hjalp - men kun lidt...

Der må være noget i vejen med URL'en så, da den bliver ved med at afvise destinationsURL'en:

xxxxxxx.dk/dame_vinterstØvler___dame-c-4_14.html

Kan AdWords ikke li' store bogstaver - eller havd er der galt?

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm - uden jeg skal kloge mig alt for meget - men kunne det være det danske "Ø" som driller lidt i "damestØvler" - jeg ved google bøvler lidt med danske bogstaver nogengange.. men som sagt jeg er ikke ekspert, - men har en ide om det kunne være det...

vh/ Ulrik

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik har ret - ingen æ,ø eller å i url.

Det gælder i øvrigt altid på nettet, det har ikke specielt noget med AdWords at gøre - så kort sagt: Aldrig danske karakterer i dine url'er. :-)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringen går bare på at vi ligger højt på organisk søgning på "vinterstøvler" i Google...Den giver os op mod 10 % af vores besøg i vintermånederne.....

Nogen smart måde hvorpå jeg kan bruge AdWords til samme søgning?

mvh

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du misforstår lidt - du må GERNE bruge æ,ø,å i dine tekster OG i dine søgeord. Det er kun i din visningsurl og din destinationsurl, du skal undgå det.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Per H. Jørgensen:

Jeg tror du misforstår lidt - du må GERNE bruge æ,ø,å i dine tekster OG i dine søgeord. Det er kun i din visningsurl og din destinationsurl, du skal undgå det.

 

Både og...for det er i den oprindelige URL - altså sidens URL - der findes et "ø" i...

Ændrer jeg sidens URL virker den gode placering jeg har på organiske søgninger ikke - vel?

 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok - så forstår jeg :-)

Nej, hvis du har gode organiske placeringer og får gode resultater ud af det, må du endelig ikke ændre på din originale url.

Det går heller ikke at lave en side, der viderestiller til dine vinterstøvler - det vil AdWords heller ikke acceptere.

Mit "skud fra hoften" vil derfor være en underside oprettet specielt til din AdWords kampagne. Men husk at indsætte metatags, der forhindrer Google i at indexere siden, hvis den får det samme indhold - ellers løber du ind i "duplicate content".

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)