Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"billig" nokia mobiltelefon?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amigoer!

Håber i kan hjælpe mig lidt i mobiljunglen! Jeg er på udkig efter en ny mobiltelefon til min kæreste, og det skal være en nokia, og må koste ca 500,-. Men den må ikke være sim-låst, så hun kan bruge den på sit eget telmore abonnement. Jeg har så et tdc abbonnement, som jeg gerne vil have skiftet ud med noget billigere. Jeg vil gerne have et abb med fri sms og mms, og samtidigt med billig data-trafik, og helst ikke noget der koster mere end ca 200,- pr måned! .... Nogen ideer? :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget lidt på onfone.dk, men det ser ud til at det kun er abbonnementer,  og at man ikke kan købe telefoner der? kan det passe?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Selskaberne kan binde dig i 6 mdr. til deres abonnementer, så hvis du vil give 500 kr. + 200 kr./måned for abonnement, så giver det en mindstepris på 1.700 kr. Dette kan så være en rettesnor når du søger mobiler hos selskaber. Søg kun på dem hvor mindsteprisen er lavere end 1.700 kr., og tjek samtidigt at abonnementet inkluderer det du skal bruge.

Et andet forslag kan du finde ved at besøge denne søgning på billignokia cbb på mit site tilbudsService.dk.

CBB har netop i dag et tilbud med 600 kr. taletid over 24 mdr. for kun 1 kr. Samtidigt kan du få en Nokia hos VIPocean for 5,50 kr. uden abonnement.

Det er 6,50 kr. i alt og må siges at være billigt :-)
Bemærk dog at du med denne metode bliver betalende medlem hos VIPocean (uden binding) og det medlemskab skal så efterfølgende afmeldes, hvis du ikke ønsker at fortsætte hos dem.

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe dig med at finde en billig nokia mobil, men hvad abonnementet angår vil jeg anbefale dig at kigge lidt på www.ymobile.dk .. De er i hvert fald langt billigere en OnFone.

Jeg er selv kunde hos dem, og godt tilfreds.

Der er bl.a. ingen binding på deres abonnementer, hvilket jeg personligt sys er meget rart.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nokia 2690 uden abonnement koster omkring 500,- kr., men hvis din kæreste ikke er bundet hos Telmore i forvejen, så kan hun binde sig til et minimumsforbrug på enten 99, 199, 299 eller 399,- kr./md. og på den måde få tilskud til en ny mobil.

Vi har sammenlignet forskellige mobil abonnementer og Oister, Bibob eller Call Me Pow kunne være et godt bud til dig.

Oister Mobil: Fri SMS, 1GB data og ingen opkaldsafgift = 69,- kr./md. og minutpris = 45 øre/minut

Call Me Pow: Fri SMS, fri MMS, ingen opkaldsafgift, 6 timer taletid (sekundafregnet) = 119,- kr./md. og en surfpakke med 2GB data = 49,- kr./md.

Bibob To Go Mini: Fri SMS, 500 MB data og ingen opkaldsafgift = 49,- kr./md. og minutpris 1 øre/sekund.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du ca. hvor mange minutter du taler om måneden?

Hvis du ikke ringer ret meget, så er der også Gratis50 fra M1, som du kan kombinere med fri SMS og 1 GB data for 69,- kr./md.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm .. måske 80 til 100 minutter ca....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er nogle forslag til nyt mobilabonnement:

M1 3 timer: 3 timers sekundafregnet taletid + fri SMS og MMS og ingen opkaldsafgift = 99,- kr./md. + Mobil-Data pakken til 47,- kr./md. inkl. 1GB forbrug. Alt i alt 146,- kr. om måneden.

Bibob TO GO 4 timer: 4 timers sekundafregnet taletid + fri SMS og MMS og ingen opkaldsafgift + 1GB data = 149,- kr. om måneden.
 
Nano Mobil 4 Timer: 4 timers minutafregnet taletid + fri SMS (ikke fri MMS) og ingen opkaldsafgift = 99,- kr./md. + 1GB data for 49,- kr./md. = 148,- kr. om måneden.
 
Call Me Pow: 6 timers sekundafregnet taletid + fri SMS og MMS og ingen opkaldsafgift = 119,- kr./md. + surfpakke med 2GB data til 49,- kr./md. = 168,- kr. om måneden.
 
Oister Mobil: Fri SMS (ikke fri MMS), 1GB data og ingen opkaldsafgift = 69,- kr./md. og 100 minutter minuttakseret taletid a 45 øre/minut (45,- kr.), i alt 114,- kr. om måneden.
 
Onfone Fastpris 2t: 2 timers sekundafregnet taletid + fri SMS og MMS + 500 MB data og ingen opkaldsafgift = 129,- kr. om måneden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Her er nogle forslag til nyt mobilabonnement:

M1 3 timer: 3 timers sekundafregnet taletid + fri SMS og MMS og ingen opkaldsafgift = 99,- kr./md. + Mobil-Data pakken til 47,- kr./md. inkl. 1GB forbrug. Alt i alt 146,- kr. om måneden.

....

Onfone Fastpris 2t: 2 timers sekundafregnet taletid + fri SMS og MMS + 500 MB data og ingen opkaldsafgift = 129,- kr. om måneden.

Wow! Tak for den fine oversigt Nicolaj! :-) Det er nogle gode bud du er kommet med, så må jeg lige se nærmere på hvad de giver i tilskud til mobilen! .... Tak for hjælpen! :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Wow! Tak for den fine oversigt Nicolaj! :-) Det er nogle gode bud du er kommet med, så må jeg lige se nærmere på hvad de giver i tilskud til mobilen! .... Tak for hjælpen! :-)

Det var så lidt!

Hvis du samtidig skal have ny mobil, så er det nogle andre selskaber du skal kigge hos. Der skal du ind og kigge på billigste mindstepris på telefonen, samtidig med at abonnementet dækker dit forbrug.

Efter de 6 mdr. binding vælger du så et af de tidligere nævnte abonnementer der passer til dit forbrug, hvis du da ikke skal have ny mobil igen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)