Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - affiliate og musik?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

jeg vil gerne starte en blog der handler om music. tror i man kan tjene på det med affiliate? er ret ny, og det er min første blog, men har heller ikke brug for så meget at leve for, det Ville bare være fedt med nogen håndøre for den tid jeg bruger på det.

- Jakob. :-)

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

det var ikke mange der ville hjælpe en ung og ihærdig "to-be" iværksætter :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jakobtale:

det var ikke mange der ville hjælpe en ung og ihærdig "to-be" iværksætter :D

Ihærdig? Hvis, så havde du brugt mere tid på at skrive dit indlæg og gjort mere ud af, at uddybe din idé.

Endvidere virker det også mere seriøst at man skriver lidt om sig selv i "min biografi" ifm. din profil.

Brian

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

- Man kan vel respektere der er forskel på ambitionsniveau.

 

For at tjene penge, skal du finde en tjeneste der tilbyder affiliate salg af musik, få dig en konto der - og så er det bare at gå i gang.

Umiddelbart er der jo én helt oplagt: iTunes. Du kan læse mere her:

http://www.apple.com/itunes/affiliates/

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det har jeg så gjort nu. :D tak for opfordringen.

men Jeg vil virkelig sætte pris på hvis nogle kan guide mig til hvordan jeg kan tjene kroner på en music blog. takker :-)

brian - måske du har en ide eller to, i stedet for bare at kritisere mit indlæg? det ville være super fedt! :D

lidt uddybning om ideen: en blog, hvor jeg skriver nogen indlæg om fx nye album fra kendte kunstnere. jeg vil også anmelde noget musik derinde. Mere er der sådan set ikke i den. simpelt. og hehe... Det er mit første projekt, så jeg vil bare prøve at have min egen blog og få noget erfaring med at starte noget selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jakobtale:

det har jeg så gjort nu. :D tak for opfordringen.

men Jeg vil virkelig sætte pris på hvis nogle kan guide mig til hvordan jeg kan tjene kroner på en music blog. takker :-)

brian - måske du har en ide eller to, i stedet for bare at kritisere mit indlæg? det ville være super fedt! :D

lidt uddybning om ideen: en blog, hvor jeg skriver nogen indlæg om fx nye album fra kendte kunstnere. jeg vil også anmelde noget musik derinde. Mere er der sådan set ikke i den. simpelt. og hehe... Det er mit første projekt, så jeg vil bare prøve at have min egen blog og få noget erfaring med at starte noget selv.

Velkommen til og det er jo med den helt rigtige indstilling. Smile

Jeg har ikke forstand på affliate, men det er jo bare at klø på og google lidt. Det er jo kun din tid, der skal investeres.

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen erfaring med det, men er ret sikker på at der er ingen penge i at sælge musik som affiliate - medmindre du har enorm trafik. Konverteringen er dårlig, og du får typisk en meget lille procentdel af salget, og en cd koster ikke det store....

Ikke spild din tid..... 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

sådan! hjælpsomme svar, jeg viste amino var stedet at søge hjælp ;-)

som sagt er det jo ikke meningen at jeg skal blive rig på min blog. jeg vil bare gerne prøve at starte noget, drive det og få nogen erfaringer. at tjene penge på det vil bare være en bonus for mig. kan jeg få til en trøffel i kiosken, er jeg såmen glad nok :D

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag er det jo ikke så svært at oprette en blog.

Så jeg syntes da bare at du skulle springe ud i det.

Opret en blog, skriv nogle reviews over noget musik du godt kan lide, se om du kan få skabt noget traffik henover din blog, ved hjælp af f.eks. sociale netværk såsom twitter, facebook og youtube, evt forskellige forums.

hvis det så lykkes og du begynder at tjene penge, så kan man måske begynde at tænke på SEO.

 

meeen, du begiver dig ind på et marked som er utrolig hårdt for tiden.

 

held og lykke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)