Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til golfbane.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 3 kompagnoner som i 5 år har drevet en 9 hulleres golfbane 30 km nord for Esbjerg www.outrupgolfbane.dk . Det startede med kun at være en pay and play bane, men vi manglede dags gæster så vi fik hurtig banen godkendt af dgu og etabeleret en klub som i dag har 450 medlemmer. Vi mangler stadig dags gæster og da vi ligger midt i danmarks største sommerhus område er det turister vi går efter. Vi har indtil nu ikke rigtig haft hæld med at slå igennem på det marked, er der nogle Aminoer som har nogle indspark til sådan et problem.

Et andet produkt som vi derimod har haft stor tilgang til, er vores 3 dags weekendkurser til dgu kort pris 3000 kr inkl. 1 års medlemsskab. Det vil vi prøve at udvikle på så vi også tilbyder et 1 dags kursus for dem der har spillet golf men ikke fået kortet pris 1950 kr inkl. 1 års medlemskab. Er det evt. noget der er intresant for travle iværksætter  

Hilsen T Jarl

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jarl

Jeg har spillet på jeres bane, og må indrømme kvaliteten er ikke i top, det er ihvertfald ikke en bane jeg vil spille på igen..

Så jeg tror jeres målgruppe det skal være, folk der ikke er øvede golfspillere men som gerne vil prøve det af, noget i kunne gøre var at uddele flyers til sommerhus områderne og afholde begynder kurser, hvor i tager størrer grupper ind for at holde prisniveauet nede.. simpelthen tilbyde "discount" golf for de nysgerige..

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg da ked af at høre, da vi gør meget ud af at kunden skal få den best mulige oplevelse, men vi er udmærket godt klar over hvor vi er i herakiet i golf verdenen. Derfor stiler vi heller ikke efter eliten men det brede publikum, men er kede af hvis vores signaler giver kunden de forkerte forventninger da vores anlæg ikke kan og skal leve op til de nye super anlæg.Men tak for indlæget og hvis du har nogle konkrete forbedringer så er du velkommer til at hjælpe os med at blive bedre.

Hilsen T Jarl 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nok bare mig der ikke havde læst helt ordenligt på lektien, som pay and play bane, syntes jeg den er helt i top, men nu spiller jeg i EGK og det er jo baner af international topklasse... Men en ting der helt ramte mig, og det er nok lidt snobbet, det var at der var folk der spillede i bare tæer og flere i t-shirts og shorts end med poloer, og ved godt dress code, er old school, men for mig er en del af spillet det at man er fin og velklædt når man spiller det, så jeg var noget overrasket over at se påklædningen der ude Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Det er rigtig at vi ikke har nogen dress code, det er et helt bevist valg vi har gjordt for at skille os ud fra mængden. Det er også det vi lever af at skabe et uformel golfmiljø, som har skabt en helt ny type golfspillere. Det tror jeg bliver fremtiden hvis golf sporten skal fortsætte med at vækste, at der er forskellige tilbud at vælge imellem.

Hilsen T Jarl

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det ser meget spændende ud især det sidste link syntes jeg godt om. Det store spørgsmål er så hvad koster sådan noget, og kan man evt. lave noget rimligt okay arbejde selv. Men det er meget intresant at gøre sin hjemmeside mere levende, og dermed mere atraktiv.

Hilsen T Jarl

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jarl

Velbekomme Smile

Det sidste eksempel med panoramabillederne - det kan jeg hjælpe med. Der er rigtig mange muligheder afhængigt af hvad det er du gerne vil. Er det fx en ren visuel fremvisning, eller skal der være mulighed for at en speaker eller en "vært" fortæller om hvert hul?

Du er velkommen til at sende en pm, så kan jeg forklare nærmere.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)