Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generationsskifte

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

I forbindelse med min kandidatafhandling som omhandler generationsskifte har jeg brug for Jeres hjælp.

Generationsskifte er måske ikke det aktive iværksættere og erhvervsdrivende tænker mest over, men på den anden side skal virksomheder jo sælges (generationsskiftes), således at der kan blive tid til nye projekter.

For at deltage i undersøgelsen er det eneste krav er at du er virksomhedsejer.  Det er ligegyldigt om din virksomheden ejes personligt, i selskabsform eller at du ikke står  foran et kommende generationsskifte.

Svarene i undersøgelsen skal alene anvendes i forbindelse med mit studie og du kan vælge at være anonym. Undersøgelsen tager omkring 5 minutter.

Det vil endvidere være en stor hjælp hvis du vil videresende linket til andre virksomhedsejere.

Som tak for hjælpen trækker jeg lod om 2 flasker vin blandt alle deltagere der indtaster deres e-mail adresse sidst i undersøgelsen.

Klik på nedenstående link så starter spørgeskemaundersøgelsen:

http://www.surveymonkey.com/s/generationsskifte

På forhånd tak for hjælpen og med venlig hilsen

Revisorblogger

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at der er kommet et par besvarelser og det er jeg meget taknemmelig for.  

Jeg håber der er mange flere der vil støtte op om projektet – i tråd med den vanlige hjælpsomme stil på Amino.

Når undersøgelsen og afhandlingen er færdig skal jeg nok skrive et lille brugbart resume her på Amino.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du et bidrag mere :0)

Mvh

Holger

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt Holger!

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgeskema udfyldt!

To flasker rødvin, ja tak Big Smile

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak til superman...

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøgelsen vil køre et sykke tid endnu, så det er ikke for sent at hjælpe til Smile

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver lige nødt til at sparke liv i denne tråd igen.

Håber endnu flere vil støtte op om undersøgelsen. Smile

Fra Køge
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan måske ikke umiddelbart bidrage med noget til din undersøgelse men er selv igang med at undersøge mulighederne for at købe mig ind i en virksomhed som følge af indehaveren ønsker at træde tilbage inden for en årrække.

Så jeg er mere interesseret i din  undersøgelse....

Hvilke muligheder er der for at få lidt info ?

 

Hilsen Bo

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Ofte er det sådan at, det er sælgeren (overdrageren), der har kortene på hånden og derfor vil det være på hans præmisser når man skal overveje hvilke omstruktureringer samt overdagelsesmuligheder det er.  

I disse krisetider har erhververen dog mere at skulle have sagt, da det ikke altid er en selvfølge at kunne generationsskifte virksomheden.

Det lyder dog til at i er enige om en overdragelse og at i "bare" skal finde ud af hvordan det nemmest sker.  

For at jeg kan sige noget mere skal jeg vide lidt om selskabsform og tidsperioden.

Du kan evt. sende mig en privat besked.   

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)