Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har betydning for DIG?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Kvalitet god klipning

jeg Har både fået gode og dårligere klipning , hos de dyrere og de billigere, med får altid en god klipning hos de billige på Istergade I København for en 100 kr – 120 kr. så  jeg vil ikke give mere da de giver en god klipning

Prisen er også afgørende.

Beliggenheden tæt på hvor jeg bor.

Er enig, jeg besøger en på Frederiksberg som tager 120 kr, og har brugt dem i et par år nu.
De har indtil videre ikke lavet et dårligt resultat.

Det der er vigtigst for mig er at man kan komme ind fra gaden og blive betjent indenfor 30 min. og de ved hvad de laver.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at kvaliteten er det bedste! Desværre er de fleste dygtige frisører meget dyre og derfor er jeg også begyndt at klippe mit eget hår istedet for. Jeg syntes ofte at prisen og kavliteten hænger sammen. Det er fair nok, men hvsi nu de var lidt billigere ville jeg nok begynde, at bruge frisørerene igen.

En anden ting jeg tænker på er service. Og om de tilpasser sig kundes humør og personlighed; nogle elsker at snakke personligt, andre vil være stille osv.

Det der med blade og kaffe har jeg aldrig forstået. Det er jo mega svært at drikke kaffe uden at bevæge hovedet?

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har klippet mig selv, så længe jeg kan huske. Skulle jeg vælge at gå til en frisør, og betale for dette, så ville det være altafgørende, at kunne komme ind fra gaden uden tidsbestilling.
Fra Brøndby
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de indlæg I har skrevet. Kan fornemme, at der er mange, der er prisbevidste, når det kommer til "håret". Dvs. skal være billigt, nemt og hurtigt.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)