Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger "telefonsælger" til en enkelt dags arbejde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og søger en person som kan udføre, hvad jeg vil vurdere til en dags arbejde.

Opgaven går i sin simpelthen ud på, at ringe til en liste af numre (100+) og sælge vores "produkt" som består af en service på vores hjemmeside.

Produktet og firmaerne du ringer til, hører til i flyttebranchen.

Jeg forventer ikke nødvendigvis at du har erfaring som telefonsælger, men det er et plus.
Mht pris for denne opgave, så er jeg åben for forslag - (timelønnet, fast pris eller andet).

Kunne det være interessant for dig? Så smid gerne en besked i min indbakke for mere info.

Hvis nogen har tip til hvor jeg potentielt kan finde en person der kan udføre dette, så er i selvfølgelig ligeledes velkommen til at give lyd fra jer! :)

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er slet, slet ikke realistisk at have en kvalificeret dialog med 100 virksomheder på en enkelt dag.

Du skal blandt andet være opmærksom på følgende:

  • Du skal sætte sælgeren ind i produktet. Det tager en del tid for både dig og ham. Du er selvfølgelig nødt til i et eller andet omfang at betale ham for den tid.
  • Sælgeren kan på en enkelt dag kun få fat i den ansvarlige i en ganske lille del af virksomhederne. Det betyder, at du enten skal stille dig tilfreds med at få talt med måske 20 af virksomhederne eller hyre sælgeren til flere dage.
  • En stor del af kunderne vil bede om materiale og genkontakt.

Du vil med andre ord sandsynligvis få meget lidt ud af din investering til en telefonsælger, som i øvrigt nok vil have omkring 1.500 kr. i timen.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Rigtig mange gange tak for dit input.

Du har uden tvivl ret i de punkter du lister op, men jeg tror det er helt afgørende hvilket slags firma du skal have fat i og hvilket produkt du vil sælge.

I denne sammenhæng, er produktet snarere en simpel (low key) service og virksomhederne er små enkeltmandsvirksomheder, så du som regel altid vil komme i direkte kontakt med den ansvarlige.

Du har nok ret i, at 100 opringer på en dag er lidt urealistisk og tallet nærmere hedder et sted imellem 50-70 opringer. Det skulle bestemt være realistisk lige for denne opgave - ihvertfald ifølge de to telefonsælgere jeg har snakket med.

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er du i hvert fald bevidst om en stor del af det, mange ikke forstår ved telemarketing: at man ikke "bare lige ringer til en masse mennesker og ..." ;)

50-70 opringninger lyder rimeligt ─ måske kan 100 også lade sig gøre, hvis vi taler selvstændige, der må antages at have telefonen tændt og være klar til at høre på dig.

Jeg tænker til gengæld, at det måske er bedre at ringe om aftenen i stedet for i dine kunders formodede arbejdstid.

Jeg kender i øvrigt én, der muligvis kunne være interesseret. Du skriver bare for kontaktinfo, hvis du er interesseret.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jacob,

Smider lige en PM til dig.

Jeg tror iøvrigt at jeg har fået svaret tilbage på alle beskeder min indbakke omkring dette, hvis jeg skulle have glemt noget, må i meget gerne skrive igen.

Tak for interessen :)

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg sendte en PM i går, og håbede lidt på svar i dag. Måske skulle jeg lige have skrevet, at jeg sendte dig en, men det skulle være gjort nu Smile

Dbh. John Pedersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)