Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A4 design med baggrund i mit nuværende hjemmesidedesign: Skal bruges som opslag!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal bruge en a4 side som jeg kan hænge op på opslagstavler.

Den skal indeholde baggrunden fra min hjemmeside www.nh-service.dk med farverne fra top til bund. Der skal kunne skelnes mellem himmel, luft, græs og jord.

Jeg ønsker at modtage dette på en fil så jeg selv kan sætte billeder på såsom blomster, rødder eller lignende og tekstbokse ved hjælp af microsoft word.

Kan du lave en fin opsætning med små ikoner med videre vil jeg også kunne bruge det såfremt jeg kun skal sætte bokse på med indikation af min virksomhed(logo) og det jeg tilbyder.

Jeg håber der en derude der kan hjælpe mig :)

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj - aner ikke om du stadig skal bruge en A4 med dit design.  men jeg er gerne behjælpelig.

Hilsen Claudio

Design og grafik nørd.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også være meget velkommen til at kontakt os (IntraMedia), vi kan sikkert finde en fin pris til dig.

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan sagtens hjælpe. Ved ikke om du har fundet nogen, men jeg er i hvert fald interesseret. Jeg kan løse din opgave forholdsvis hurtigt og til en fornuftig pris.

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)