Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At snyde og lyve for folk!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

Ved ikke rigtig hvorfor jeg skriver det her, men har længe ville gøre det og idag blev så dagen!

Jeg har haft et par virksomheder gennem tiden og har det stadig. Set over en helhed, er det faktisk gået rigtig godt, er ikke blevet den nye Martin Thorborg, men har tjent ganske pænt. Hver gang jeg starter en virksomhed, så er det primært for at tjene penge. Men også fordi jeg har en ide, hvor jeg mener/tror, der er nogle der vil have gavn af det. Altså, en WIN/WIN - dvs. jeg gør livet lettere for nogen, og samtidig tjener penge. Det er jo lidt det forretninger drejer sig om.

Det der dog pisser mig af... Det er når folk starter en virksomhed med det simple formål at snyde folk. Og grunden til at jeg skriver det herinde er ganske simpelt, da der desværre også har været medlemmer af amino, der bevidst har startet en virksomhed med den hensigt at snyde folk. Kan huske en person der kaldte sig Von H.. der forklarede her på Amino, hvordan han tjente penge på at sælge værdiløse annoncer, til ingen nytte. For slet ikke at tale om Clairvoyanter og MLM folk? Bilde folk ind at man kan mærke en energi, for dernæst bare at gætte at ens bedstemor snakker til en! Hmmm...! Det værste er sgu at folk tror på det, det er endnu være.

Hvordan ser i jer selv i spejlet?

Det kan være jeg bare skal lægge mig i seng, men blev bare nød til at skrive det her, bliver bare vred, når man vrider sin hjerne for at finde på noget unikt, hvor andre direkte snyder og lyver over for folk. Så folks.. Sorry for mit udbrud, men det måtte bare komme!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret.. Jeg synes squ det er helt til grin at nogle folk bruger disse metoder. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig. Bevist at snyde folk er selvfølgelig forkasteligt.

Jeg bider dog mærke i at du mener at clairvoyante bevist snyder. Jeg tror ikke selv på et liv efter døden, gud eller andre ting jeg ikke kan tage og føle på; men skal folk ikke have lov at tro på hvad de vil, og tage betaling for at udføre religiøse tjenester ?

Er den danske folkekirke så også et baggårdsfirma, når de opkræver kirkeskat ?

Hvis folk gerne vil bruge deres penge på at snakke med afdøde familiemedlemmer, venner og kæledyr, er det vel deres sag ?

( Jeg er godt klar over at nogle mennesker er blevet lænset fuldstændigt af disse såkaldte synske mennesker, og dette er under bedrageri og intet andet )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den innovative:

Hvordan ser i jer selv i spejlet?

Det gør de ikke, de har travlt med at kigge sig selv over skulderen (håber jeg)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Heldigvis er det ofte rimelig nemt at gennemskue virksomheder som prøver at snyde. Men ja det er træls, og især når man skal sortere dårlige råd fra på amino, fordi det er fusk fx.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)