Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kom ud med din vrede

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes denne tråd er passende til alle de vrede mennesker der gemmer sig inde på debatten, hvis nogle absolut skal gå efter manden og ikke bolden, så skån os andre og brug test forummet

Håber det er ok Martin :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fint med mig :-)

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan være det kan lette lidt af trykket hos MLM debatten :)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hurra, så kan vi få luft for vores indædte aggressioner uden at forstyrre
 
Hvorfor er det lige at MLM folk ikke kan, eller vil, indse at de bedrager deres venner og bekendte? Selv den mest evnesvage burde kunne bruge deres logiske sans og indse at langt under 1% af deltagerne i et MLM reelt kan tjene penge på konstruktionen samt at indskuddet af penge til firmaet primært kommer fra hvervningen af nye medlemmer. Aargh, indse dog at det både er et pyramidespil samt bedrageri. Og hvorfor fatter de lige hat af at debattere ordentligt? Der hersker jo en total Scientology hjernevasket nyreligiøs indstilling til enhver kritiker som straks bliver sablet ned. Aaargh jeg får også fnidder af alle deres salgsindlæg, det eneste billede jeg får fremmanet er den blinde der fører de andre blinde fra den ene afgrund til den anden. AARGH, jeg hader Anders Bircow og hans småborgerlige "se mig jeg er en falleret stjerne der kan give dig økonomisk uafhængighed" stil 
 
Nå ja, og jeg kan heller ikke lide Dronten særlig meget (Dodo på engelsk, læs http://en.wikipedia.org/wiki/Dodo ). Nu er den uddød fordi den ikke fattede at den skulle løbe sin vej når sømænd jagtede dem og deres 25KG kød - du kunne gå op til en dronte og knække halsen på den og dens venner ville blot blive stående og glo. Af en eller anden grund minder dronten mig om folk i et MLM
 
Nå ja, og Pia Kjærsgaard er ikke en særlig rar person - there, I said it!
 
Pyyh, det gjorde godt
 
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke ytre min utilfredshed med nogen emner eller personer herinde, men derimod brokke mig over, hvordan PBS og Billetlugen kan være så uprof..

Jeg har i dag siddet i kø ligesom tusindvis af andre danske på Billetlugen for at få billetter til Robbie Williams koncerten. Systemet led under akkurat de samme fejl, som det gjorde under U2 koncerten, hvor man fik den ene fejlmeddelelse efter den anden - og det samme skete selvfølgelig i dag.
Det kan iriterer mig noget så grusomt, at man ikke kan lære af sine fejl. Det kan vel ikke være så svært at udvikle og sætte sine systemer op, så de kan klare spidsbelastninger af dette omfang og især, når man allerede har oplevet problemer. Vi snakker om 30000 brugere, som jeg betragter som peanuts.
Når noget går galt i sådan en sammenhæng er PBS også gerne medskyldige, og det var det var ingen undtagelse i dag, eftersom de ikke kunne klare presset. Det er endnu et stærkt argument for at PBS skal have brudt deres monopol. De havde akkurat de samme problemer under Bruce Springsteen, og intet er blevet rettet siden da, selvom kunderne betaler i dyre domme for deres "service" . Mangen til nongelance og arrogance skal man lede længe efter.
 
Det var dagens vredeudbrud fra min side :) 
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/21/2005 11:52:09 AM Forfatter: Thor Larholm
Hurra, så kan vi få luft for vores indædte aggressioner uden at forstyrre
Hvorfor er det lige at MLM folk ikke kan, eller vil, indse at de bedrager deres venner og bekendte? Selv den mest evnesvage burde kunne bruge deres logiske sans og indse at langt under 1% af deltagerne i et MLM reelt kan tjene penge på konstruktionen samt at indskuddet af penge til firmaet primært kommer fra hvervningen af nye medlemmer. Aargh, indse dog at det både er et pyramidespil samt bedrageri. Og hvorfor fatter de lige hat af at debattere ordentligt? Der hersker jo en total Scientology hjernevasket nyreligiøs indstilling til enhver kritiker som straks bliver sablet ned. Aaargh jeg får også fnidder af alle deres salgsindlæg, det eneste billede jeg får fremmanet er den blinde der fører de andre blinde fra den ene afgrund til den anden. AARGH, jeg hader Anders Bircow og hans småborgerlige ''se mig jeg er en falleret stjerne der kan give dig økonomisk uafhængighed'' stil
[SNIP - En masse unødig tekst ]
Bedrager venner og bekendte? Hør nu, hvis jeg giver dig et tilbud kan du vælge at sige ja eller nej. Giver jeg dig derimod et ultimatum, så er situationen lidt anderledes. MLM-firmaer giver tilbud, ligesom alle andre tv-reklamer, avisannoncer etc.. MLM-firmaernes forhandleres etik er noget helt andet!
 

Dato 11/21/2005 11:52:09 AM Forfatter: Thor Larholm
...at indskuddet af penge til firmaet primært kommer fra hvervningen af nye medlemmer.

Sikke noget pjat. I det tilfælde hedder det pyramidespil.
 
Dato 11/21/2005 11:52:09 AM Forfatter: Thor Larholm
Og hvorfor fatter de lige hat af at debattere ordentligt?
Hmm.
 
Dato 11/21/2005 11:52:09 AM Forfatter: Thor Larholm
Der hersker jo en total Scientology hjernevasket nyreligiøs indstilling til enhver kritiker som straks bliver sablet ned. Aaargh jeg får også fnidder af alle deres salgsindlæg, det eneste billede jeg får fremmanet er den blinde der fører de andre blinde fra den ene afgrund til den anden. AARGH, jeg hader Anders Bircow og hans småborgerlige ''se mig jeg er en falleret stjerne der kan give dig økonomisk uafhængighed'' stil
Tag at sæt dig ind i tingene før du udtaler dig om dem.
 
Jeg er selv med som forhandler i et MLM-firma. Jeg tjener ikke de store penge. Jeg tjener heller ikke de helt små. Men produkterne er ganske almindelig dagligdagsprodukter, meget økologisk korrekte ogfantastisk gode i forhold til mange af dem jeg ser i discount-butikker og supermarkeder. Jeg vil faktisk ikke undvære dem. Det er DET der gør at et mlm-firma kan få lov at fortsætte. Fantastisk gode produkter, og overordentlig god service. At der så findes mange brådne kar imellem er en helt anden sag.
 
Dato 11/21/2005 11:52:09 AM Forfatter: Thor Larholm
Hurra, så kan vi få luft for vores indædte aggressioner uden at forstyrre
Men tilbage til Thor. Jeg prøver ikke at ændre din opfattelse af MLM, jeg siger bare, at du skal sætte dig ind i tingene før du kan udtale dig om dem. Med dit indlæg udtrykker du følelser, ikke viden. Men det gav du også udtryk for med ovenstående citat  Og øhm... synd... du har hermed forstyrret
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Du virker ikke som en rar person, du virker faktisk meget snæversynet. Pia Kjærsgaard er faktisk et rart menneske.
 
MLM/Network Marketing er lige så blandet som erhvervslivet generelt er, der er faktisk flere seriøse firmaer, men dette er nytteløst at forsøge at foreklare personer som dig.

Nu kender jeg ikke standarden på dine venner, men mine venner er voksne, selvstændige mennesker som selv kan vurdere om de har lyst til arbejde med MLM, dette er ihverfald ikke noget jeg kan tvinge dem til.

Håber din slags vil sætte sig ind i hvad MLM er, istedet for bare komme med indlæg som dit.
 
Jeg faktisk sikker på at det var mennesker som dig, der blev ved med at fastholde at jorden var flad.
 
Bare fordi man bliver ved med at gentage en løgn, bliver den altså ikke til sandhed.

 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Da dette også er testtråden, så skal jeg lige se hvilken titel, jeg har efter MT''s ændringer...
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det var godt at Martin Tygsen dedikerede tråden til at gå efter manden istedet for bolden  Min bold blev ihvertfald ikke spillet men til gengæld er jeg nu betegnet som værende uvidende, snæversynet, middelalderlig og mindre rar end Pia Kjærsgaard. Helt ærligt, Pia - den sved
 
Tråden her er dedikeret til vores følelser og det har vi også brugt den til  Hvis I gerne vil læse mine seriøse indlæg omkring MLM kan de findes i MLM debatten, derefter tror jeg godt I i det mindste vil erkende at jeg har sat mig ind i tingene.
 
NSE, Billetlugen og PBS er nogle hønisser! 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja tråden var beregnet til at hive mudderkastningen ud af diverse tråde og ind i en.

Man må jo indse nogle altid skal kaste med mudder :) hvilket jo også kan være sjovt til tider.

Som bonus efter tråden blev oprettet, får jeg ind i mellem en spændende mail om en der har afreageret. Det giver lidt liv i hverdagen
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)