Reglerne er netop som de er for at undgå "sådan nogen som dig" selvom det kan lyde lidt hårdt og brutalt. Der er praktisk talt ingen omkostning forbundet med at reklamere pr. e-mail, hvilket er grunden til at der er lavet regler for at begrænse det. Ellers var der jo intet der forhindrede dig i at sende samme reklamemail med et gavekort til den samme butik hver eneste dag året rundt, og det ville de sgu nok hurtigt blive trætte af. Især fordi de 37 andre vinduespudsere i området ville gøre det samme, og bageren der lokker med gratis småkager hvis man kommer ned i butikken, eller autoværkstedet der tilbyder et gratis vintertjek af bilen osv osv osv. Så du må op på hesten igen og enten ringe rundt eller sende et fysisk brev eller en flyer. Dit tilbud er jo så godt at det må være svært at sige nej til det :-) |
Obuni - House of Creativity:Ved du om der er en bagatelgrænse, eller skal man tænke over det, uanset kampagne.
Mener den er omkring kr. 100 - men ellers tjek på Google med "Konkurrenceloven gave beløb" så kan det være der kommer noget frem.
Jeg er ganske sikker på, at når virksomheder ikke må give medarbejdere juelgaver af ordentlig værdi uden beskatning, så slipper du ikke afsted med gavekort på den størrelse.
Alternativet er at du skriver SINDSYGT SKINNENDE TILBUD:
Vinduespudsning i privaten 3 mdr. kr. 3.000,00
Introduktionsrabat kr. 2.951
Din pris KUN 49,-
Og så husk tidsbegrænsning osv osv osv..
Med ovenstående får de stadig prisen og du kommer ikke i klemme.
Jeg ville dog nok vælge at sætte prisen på grænsen af hvad folk vil betale her og nu, f.eks. 299 eller 399, alene af den grund ikke at få henvendelse fra alle gratisterne.