Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 2 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

 

Kan du indvi os andre som også er nysgerrige i hvad det er, som haster så meget?

VH, Haydar

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ucar:

Hej Anders,

 

Kan du indvi os andre som også er nysgerrige i hvad det er, som haster så meget?

VH, Haydar

han har nok noget narko der skal sendes :D HiHI

spøg til side, kan se at deres annonce er bleven fjernet fra jobnet .. Skumelt?

især når alle annoncer på jobnet skal godkendes af personerne der inde 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 

Jah undskyld det forvirrende indlæg før. Grunden var at det skulle forhindres at der blev sendt flere pakker.

 

Sierra Express fungerer på den måde, at de med stjålne kreditkort betaler elektronik i en kurers navn, som så skal sende den videre til østeuropa. Kureren står derfor som den person der har brugt det stjålne dankort

 

Jeg håber ikke at der er nogen som har sendt pakker for dem, hvis de har skal de i hvert fald stoppe nu, og melde sagen til politiet. Hvis i modtager flere pakker fra dem, så snak enten med politiet, eller send dem tilbage til leverandøren.

 

Hvis der er flere spørgsmål så skriv endelig.

 

VH Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mig, der skulle ringe til Anders. Det gjorde jeg, og han kunne fortælle, at Sierra Express er et ulovligt foretagende.

Jeg forsøgte derefter at få stoppet den sidst afsendte pakke, sendt med UPS. UPS vil kontakte mig på mandag, om de kunne nå at stoppe den. Jeg går til politiet på mandag.

Desuden har jeg ringet til Jobzonen, Junction, og Jobindex og sat dem ind i sagen. De sagde alle tak for henvendelsen, og at de ville slette annoncen så hurtigt som muligt.

Hvis der er andre ude i det ganske land, der har brug for at tale med nogen om denne sag, så vil jeg meget gerne. Tak Anders fordi du gav dig til kende:-)

Fra Lystrup,Århus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste som så mange andre også annoncen.

Derefter gjorde Jeg som Jeg plejer:Forestillede Mig at Jeg var kunde og gerne ville have en pakke sendt med firmaet.

Det viste sig jo ret hurtigt at det var komplet umuligt at komme i kontakt med dem på alm.vis,som hvis Jeg f.eks.ville have sendt en pakke gennem UPS ell.lign.

Flot gået,Marina1830,at Du gik hele vejen.Så må vi håbe at politiet kan sætte en stopper for deres virke i DK.For internationalt fortsætter de jo nok..

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

wow :D det var faktisk et af de smartere scam setups!

lad os håbe de fanger dem.!

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er scam BIGTIME

Jeg meldte mig til som kurier hos dem, men fik 'bange anelser'... i dag havde de overtaget min Facebook, afmeldt alle mine websites undtagen 1, som de havde lavet en mega sexsite ud af ! Pœ den måde havde de også fået fat i mit credit card nummer etc.

Jeg ville klart ikke tilråde dig at arbejde for dem !

Hilsen Lœrke

 

 

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Se at få meldt dig ud hurtigt ! Hvis du bruger dit inlog og password, som du bruger hos dem ved andre ting - banker, facebook, website's osv. skal du hurtigt œndre dem. Jeg har ogsœ arbejdet for dem, men nu har de fået tilgang til forskellige ting som bank, facebook osv. så jeg vil råde dig til at gemme alle info du har om dem. Ved du de adresser, som du skulle sende pakkerne til?

Hilsen Lœrke

Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan se det allerede med de billeder på profilen...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Marina1830:
Hvad synes I?

Jeg syntes du skal stoppe. Du er medskyldig i scammet. Kom ud af det hurtigst muligt. :)

Side 2 ud af 11 (109 indlæg)