Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vi ansætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et firma der i fællesskab med mig kan udvikle et program til håndtere vores afgiftssystem.

det går kort ud på at vi producere  spritus/ hedvin og importere alt mellem himmel og jord bare det kan drikkes på nuværende tidspunkt bruger jeg et excel regneark på små 700 mb til at holde styr på det. vores bogføringsystem er navision attain, der en masse taste arbejde i det med god mulighed for fejl og tidsmæssigt går der ca. 1 1/2 dag hver måned med det og det vil jeg jo gerne reducere.vi har nogle krav(fastsat af told og skat eller skat) vi skal overholde og de er følgende:
 
hver måned indrapportere salg på vin / hedvin/chokolade/spritus/emballageafgift
hver kvartal betale for de diff. der er opstået i det kvartal
 
det burde være muligt at lave et program der henter lagertallene fra bogføringsystemet og fører det over i et program der beregner hvor meget vi skal svare i afgift den pågældende måned og det eneste jeg skal gøre er at lægge vores lageroptællingstal for hver måned ind i programmet.
 
hva. siger  I ??
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Hvis dit økonomisystem ikke kan håndtere flere forskellige afgifter, kan man meget snildt lave et system i MS Access med en ODBC driver til dit økonomisystem.
 
Hvor du fra i landet?
 
 

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Vedr. dit afgiftsystem.

Hej maule!

Vil du samarbejde med mit firma?

Jeg regner med at der ikke bliver meget indtasningsarbejde i det nye system.

Jeg bliver først klar til opgaven efter nytåret.

Du kan benytte kontaktinfoen på min hjemmeside til at kontakte mig, hvis du er interesseret.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)