Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modemagasinet C'est søger en sjov klummeskribent

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi søger en rigtig sjov og dygtig klummeskribent til vores magasin på freelance basis.

C'est er et modemagasin for kvinder mellem 25-45 år, det er et livsstilsmagasin med skarpe kontraster, humoristiske og selvironiske input omkring alt det, der rører sig indenfor mode og livsstil. Modemagasinet C’est har fingeren på pulsen og vil helst, lidt før alle andre og i hver udgave, fortælle læserne om trendsættende mode- og livsstilsnyheder, nationalt som internationalt. Et magasin i et let og luftigt univers med humoristiske og dybsindige artikler, klummer og guider. Vi går ned ad catwalken, ser på skønhed, livsstil, temaer, bolig, rejser og gastronomi.

Hvis det lyder spændende, må du meget gerne sende en mail med en smagsprøve på, hvad du kan.
E-mail: medie@c-est.dk 

Venlig hilsen
C'est

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det lyder jo som et brand sjovt job. Inden jeg sætter mig ned og øser ud med det, jeg håber, bliver funklende genialiteter, så kunne jeg godt tænke mig at høre, om det er en ugentlig, månedlig eller daglig opgave at skrive klummen?

VH. Anna

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anna,

Magasinet udkommer 4 gange om året, og du vil skulle skrive en klumme til hvert af dem.
Hvis det er noget, som du er interesseret i, vil jeg gerne bede dig om at sende mig dit forslag på en super sjov klumme til medie@c-est.dk

Venlig hilsen
Karina, C'est

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Det vil jeg gøre :) Tak for dit svar!

De bedste hilsner Anna

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Karina,

Jeg har sendt en klumme til jer, men har ikke hørt fra jer. Er den kommet frem? Ellers så sender jeg den gerne igen!

Vh. Anna

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske I skulle betale jeres tidligere klummeskribent først, dette er stadig ikke sket trods adskillige rykkere der ikke svares på!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Malabanka:

Måske I skulle betale jeres tidligere klummeskribent først, dette er stadig ikke sket trods adskillige rykkere der ikke svares på!

Jeg forstår din frustration 100% ... det er godtnok ikke tilladt ifl. Amino's regelsæt at hænge folk ud ... men nøj hvor er det uprofessionelt ikke at betale folk deres hyre, jeg håber at det afholder andre fra at kontakte dem.

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man er så fræk at ignorere alt hvad der hedder henvendelser og rykkere, og det ikke er første gang det sker, well, så er min tålmodighed opbrugt!

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det kære firma svare ikke - og betaler ikke deres udestående - men stor fest på Park - gad vide om der er betalt.

Så dette må være en klumme - den er ganske gratis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)