Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med bestyrelsesportal?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg er ny her i forummet og kunne umiddelbart ikke finde en lignende tråd på siden. Jeg håber, I kan hjælpe mig/os.

I mit firma er vi altid på udkig efter måder at optimere, effektivisere og generelt minimere spild arbejde. Specielt bestyrelsesmøder og andre interne møder kan trække ud, dokumenter forsvinder i emails og aftaler bliver glemt. Det hele koster dyrebar tid.

Vi søger derfor en form for bestyrelsesportal, hvor i vi lettere kan holde styr på (både op til, under og efter) vigtig information fra/til møderne - specielt med bestyrelsen. Herudover skal portalen være sikker/beskytter (her også ift. GDPR).

Vi har kigget på lidt forskellige muligheder. Blandt andet: board-office.dk ser interessant ud.

Nogen af jer, der har erfaring med denne eller lignende portaler til formålet?

Jeg håber, I kan hjælpe.
Fra Hjørring
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Fra  AM Network Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Vi kan kun anbefale https://www.board-office.dk/ som dit online bestyrelsesforum, som vi har anvendt med stor tilfredshed gennem længere tid.

Det gode ved Board Office er at man kan samle alt løbende bestyrelsesarbejde et sted samtidig med at man har mulighed for at samle virksomhedens stamarkiv online og derved at man som bestyrelsesmedlem sikrer at man overholder ens formelle pligter.

På Board Office er der endvidere skabeloner og inspiration til kontrakter, bøger, kompendier samt videoer som kan hjælpe dig til at agere som et mere professionelt bestyrelsesmedlem.

Læs mere om alle funktionerne på https://www.board-office.dk/media/54250/board-office-brochure-web.pdf

Mvh.

Alexander

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William,

Tjek måske MinEjendom ud. Appen er godt nok udviklet til bestyrelser i andels- og ejerboligforeninger, men den kan alt det, som du efterspørger. Og så er den gratis.

Det kan være, at I kan bruge den :-)

Tilmeldt 25. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej William

Der er en række løsninger på markedet - til forskellige typer selskbaer og til forskellige priser.

Dine ønsker/krav ovenfor vil jeg mene de fleste dækker. Så det du anbefales at fokusere på, er hvor mange ud over bestyrelsen, der skal involveres og hvor aktive I ønsker at være mellem møderne. Og så overvej også hvad det er værd for jer. Endeligt bør du også vurdere selskabet bag de enkelte løsninger.

Håber det kan bruges til noget hjælp - ellers lad mig høre fra dig.

Bedste hilsener
Claus Due
Boardplace A/S
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William, jeg har erfaring med admincontrol - det fungerer fint. vh Mette Roussis

Tilmeldt 4. Apr 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej William, jeg kan på det varmeste anbefale BetterBoard.dk. Denne bestyrelsesportal er nem at bruge og de har masse af smarte funktioner som man kan bruge før, under og efter møderne.

Sikkerhedsmæssigt, så er der bla. 2-faktor login så du kan være sikker på, at det kun er dig som kan logge på. De har lavet en en side som omhandler den sikkerhed man får ved dem. Den kan du finde på deres forside under Cloudbaseret løsning :-)
Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Fra  BetterBoard Bestyrelsesportalen Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for roserne Jørgen. 

William du er naturligvis meget velkommen til at få en prøveportal så du selv kan teste og opleve mulighederne. 

Mvh.

Stefan Schelde Hansen

CEO/Founder

BetterBoard Bestyrelsesportalen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)