Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af CRM i virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg står for opstarten af vores CRM system i den virksomhed jeg er ansat.
Vi har fået en lidt blød start grundet en del udfordringer med den udbyder vi valgte.
Men nu er vi igang og skal have opsat nogle regler/retningslinier for hvordan ansatte skal bruges i det daglige så vi får fuldt udbytte af systemet.

Min plan er at opsætte måske 10 regler og så bygge lidt på over tid.
Er der nogle der har lidt forslag eller måske har lavet lign. tidligere.

På forhånd tak.
Fra Valby
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Fra  Objectivity Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker CRM, så jeg vil gerne hjælpe dig, hvilket system har du valgt - og hvilke opgaver er det dine medarbejder skal varetage?   

Det gør en stor forskel for, hvilke regler du skal vælge. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal I fastlægge hvad et CRM system skal være for jer. Er der MANAGEMENT der er det vigtige, er det at HJÆLPE salg og markedsføring, er det organisering.....

Hvis det er salg, markedsføring, support's interaktion med kunder der er vigtigst så skal I satse på at udgående/indgående mail og telefonkorrespondance er utrolig let. 90% af al værdi i et CRM system er overblik over interaktionen med kunder, og det fungerer kun hvis det gavner den person der skal lægge informationen ind. 

Det er et helvede at bruge sin og sælgeres tid på at sikre at CRM systemer er opdateret, fordi man vil MANAGE...

Hvis Bent ringer til Jørgen hos firma XXX og de taler om ventilstyring... så skal det være naturligt for Bent at tage sine noter i CRM systemet, skrevet på en lap som du loader op med et billede fra telefonen... så Ulla også ved det når hun tale med Jørgen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)