Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er der ingen der kommenterer på min blog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min blog, http://www.genvejen.dk, får masser af besøgende - men der er næsten ingen af dem, der skriver nogen kommentarer til mine indlæg :(

Mit mest populære indlæg, Effektiv slankekur: Sådan tabte jeg 7,2 kg på 15 dage, får lige nu 200-300 besøgende om dagen - men der er ikke en eneste af dem, der har skrevet en kommentar til indlægget.

Hvad gør jeg galt?

Er der nogen, der har nogen gode ideer til hvordan jeg lokker mine besøgende til at skrive nogen kommentarer?

Jeg har prøvet en lokkende tekst i bunden af det tidl. nævnte, populære indlæg, men det hjalp ikke spor.

Tak for hjælpen.

Mvh. Mads
http://www.genvejen.dk

PS: Håber dette er den rigtige kategori - synes ikke det passede så godt under nogen af iværksætter kategorierne.

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Fordi de fleste bare søger infor uden direkte at have lyst eller behov for at svare kommentere.

Hvis jeg jeg søgte på en slankekur og kom på din side er der stor chance for jeg ikke ville skrive, det var dog en fantastisk kur/forslag du havde lavet. Jeg ville opføre mig som de fleste på nettet gør, med meget lidt tålmodighed:

Teoretisk kunne det være de 200-300 besøgende ikke fandt de de søgte, det er jo kunsten, som jeg også tror du og marketing folk  efterspørger, at kunne gøre sin "service" målbar.

Prøv at se om du kan aktivere de besøgende til en kommentar på en anden måde

Good Luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal kigge indad!

På dette spørgsmål har du fyret 4-5 link af hvilket er rent overkill i forhold til dit spørgsmål, og det er et turn-off for mig som kommer i tvivl om du overhovedet vil have feedback, - men istedet er i gang med en linkmaskine.

Derfor har jeg ikke engang klikket, - så du må kigge på dine blogindlæg igen og se om din skrivestil her er den samme. Så har du svaret.

Michael

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt forstå din synsvinkel - men de to første links kan ikke undværes, et til bloggen så man ved hvad der er for en jeg taler om og et til den populære post, så man også der ved hvad man taler om.

... men det sidste link, under mit navn, kunne måske godt undværes.

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Phi:

Kan godt forstå din synsvinkel - men de to første links kan ikke undværes, et til bloggen så man ved hvad der er for en jeg taler om og et til den populære post, så man også der ved hvad man taler om.

... men det sidste link, under mit navn, kunne måske godt undværes.

Det er jo egentligt lidt synd.
På din blog, hvor jeg læste dele af dit indlæg, er der jo slet ikke links i overflod. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Phi:

Hvad gør jeg galt?

Er der nogen, der har nogen gode ideer til hvordan jeg lokker mine besøgende til at skrive nogen kommentarer?

Græd du ej min ven Wink

Jeg har kigget lidt rundt på dine indlæg, og der er da folk der har kommenteret - så det skal nok komme.

Men du har jo også muligheden for at kick-starte dialogen med at lave den første kommentar pseudo- eller anonymt i de indlæg der ikke sker noget i. Stil et spørgsmål, som du så besvarer. Så kan folk se at der sker noget, og at de ikke er de eneste der evt. stiller spørgsmål eller kommer med kommentarer.

Når det så er sagt, så vil jeg da sige at jeg anser mig selv for at være forholdsvis aktiv på de områder der interesserer mig (hvadenten det måtte være i blogs eller debatfora), men jeg vil tro at jeg kun kommenterer på under 1 procent (måske tættere på ½ pct) af de indlæg jeg læser (og det er en del) - og der er masser af folk der aldrig kunne finde på at kommentere. (ligesom her på Amino hvor der er mange tusinde læsere, men meget færre skrivere.

Så bare hold skruen i vandet og fortsæt med at skabe noget indhold....

Og hvis indholdet er langtidsholdbart, så vil antallet af kommentarer også stige over en længere periode.

mvh

Jan

 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst dit indlæg, og jeg savner noget at kommentere på. En tråd jeg som læser kan samle op.

Jeg får præsenteret en række fakta og dine oplevelser med dem. Det kan jeg ikke rigtig kommentere på. Hvis du på en eller anden måde kan gøre dit indlæg kontroversielt eller på anden vis invitere brugeren til at kommentere, så vil du komme langt.
Måske man kan stille spørgsmål i slutningen af indlæget?

Jeg syntes også at det er en barriere at bemærkningerne ved kommentarfeltet er skrevet på engelsk og at jeg skal oplyse min e-mail adresse for at skrive noget.

S

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske skaffe lidt ekstra trafik gennem mit netop oprettede linkkatalog for blogs i Danmark.

www.internetblog.dk :)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi 200 - 300 besøgene er meget lidt besøgene dagligt og vis tænker omkring 0,5 % kommentere på siden , dette er  rimeligt højt , for mange af dem der besøger din siden  , skal de oveni kommentere på din siden

Hvad siger din google analyse, hvad kigger de på ?, de andre undersider på din siden  , så man ved om det er rimelige relevante besøgene , der kommer til din side

Vis  mange skal kommentere på din siden, skal du nok regne med et par 1000 besøgene dagligt dette skulle nemt klares med at komme nummer 1 på google eller første side, på bare et par 1000 ord der er lidt trafik i og der er relevante ord til dit emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:

Jeg har læst dit indlæg, og jeg savner noget at kommentere på. En tråd jeg som læser kan samle op.

God pointe. Det vil jeg have i baghovedet, når jeg skriver indlæg fremover.

I øvrigt tak for de mange svar på mit spørgsmål.

 

Genvejen til en fantastisk blog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)