Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMTP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle der har et smart fif. til det med SMTP

 

Hjemme har vi TDC, i sommerhus Cybercity, i anden lejlighed Fullrate.

Og det betyder jo at når an tager tastekassen med rundt, så skal man lave sin SMTP om hvergang man er et nyt sted. Nogle der kender en løsning derpå?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bedste bud er enten at finde noget software der gør det nemt for dig at skifte smtp-server. f.eks thunderbird mailklienten fra mozilla, har så vidt jeg husker en rimelig enkel måde at have flere smtp-servere på.

Alternativt er at betale sig fra det og købe sig adgang til en ekstern smtp-server som ikke er bundet op på hvilken udbyder man bruger. Det kan man hos de fleste størrer mailhotel udbydere.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
1. Samle sine aktiviteter hos en udbyder.
2. Bruge TDC's ASMTP med dit brugernavn og kode (hvis den kan tilgåes fra andre net end deres egne, det må deres support eller hjemmeside kunne svare på)
3. Benytte en 3. parts smtp imod betaling hvor du så kan sende via uanset hvor du er (På en anden port end port 25 som tdc blokerer)
4. Skifte smtp manuelt hver gang.

Edit: Der blev jeg da vist lige snigløbet indenom af Oscar.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Undskyld jeg også lige sniger et spørgsmål ind, men hvis nu man bruger Outlook og det ikke er en mulighed at skifte mailprogram, men samtidig ikke kan bruge en fælles smtp-server uanset hvor man er pga. nogle af lokationerne er på sikrede netværk, hvor der er lukket for ekstern smtp - hvad gør man så?




Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Så benytter man en intern SMTP-server, eller accepterer at man ikke kan sende mail indefra det lukkede netværk
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-02-2007 17:35:02
Forfatter: Mikkel Jørgensen
Hej,

Undskyld jeg også lige sniger et spørgsmål ind, men hvis nu man bruger Outlook og det ikke er en mulighed at skifte mailprogram, men samtidig ikke kan bruge en fælles smtp-server uanset hvor man er pga. nogle af lokationerne er på sikrede netværk, hvor der er lukket for ekstern smtp - hvad gør man så?


De fleste steder kan man godt tilslutte til en SMTP over SSL, så det kræver bare, at man har en udbyder, for hvem sikkerhed også er af betydning. Derudover vil jeg også mene, at man bør stille krav til ens udbyder om, at man har en SMTP på samme server, hvor man har POP3/IMAP, og hvis der bare er godkendelse og SSL,så er der jo ingen problemer forbundet hermed.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det løser stadigvæk ikke problemet med et lukket netværk hvor det eneste der måske er hul til ude i "verden" er port 80 f.eks.

Der må man enten lade være med at sende post som Mikkel deMib er inde på, eller benytte netværkets smtp.

Jeg har endnu ikke set et firma med en internetforbindelse der ikke havde adgang til at sende mails.

Alternativt må man anvende en webmail. (De findes også med ssl)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv  www.smtp.dk   dedikeret udgående SMTP -- man kan teste gratis i 7 dage med op til 20 mails om dagen  . virker også med alternativ port 587  hvis  port 25 er spærret. smtp.dk  virker i alle netværk, så du ikke behøver at skifte når du bevæger dig rundt med din bærbare, PDA og smartphone.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)