Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en billig mobil abonnement, så få POW hos Callme

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

en billig mobil abonnement Big Smile

Du mener vel:

et billigt mobil abonnement!

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ups, ja.. hehe

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Da jeg arbejder hos Callme, har jeg nu mulighed for at hjælpe dig med at få en POW abonnement.

Skriv din tfl. nr. via pb, og jeg ringer dig op og så behøver du heller ikke at bruge tid på det.  

Beskrivelse:

Nu er det slut med skyhøje mobilregninger og uforståelige abonnementer. Call me præsenterer en ægte superhelt til din mobiltelefon. Med POW! 6 timer og 12 timer får du alt det gode inkluderet i et:

  • 6 / 12 timers fri tale inkl. viderestillinger hver måned til fastnet og mobil i Danmark
  • Fri SMS og MMS i Danmark
  • 0 kr. i opkaldsafgift
  • 0 kr. i oprettelse
  • Ingen binding - kun 30 dages opsigelse
  • Kun 119 kr./md. for POW! 6 timer og 199 kr./md. for POW! 12 timer

 

 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ja tak, så tror jeg vi har forstået tilbudet ;)

Snak evt. med Amino om at få noget reklame på siden, hvis tråden skal bumpes med tilbudet.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Krausing:

ja tak, så tror jeg vi har forstået tilbudet ;)

Snak evt. med Amino om at få noget reklame på siden, hvis tråden skal bumpes med tilbudet.

Yes

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry jeg måske overtråder en regl eller to - men hvorfor skal man vælge Callme?

Jeg har CBB Mobil til 0kr om måneden i fast abonnement, har betalt 99 kr for et fuldt års sms og betaler 49kr om måneden for 1Gb data - som med min surfing på min HTC Desire er alt nok. (Man er jo for dum hvis man henter musik via mobilen).

Derudover er der ikke andre skjulte ting og underlige regninger som jeg tidligere har modtaget fra Callme - istedet er det gennemskueligt - ja næsten jydsk...

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Sorry jeg måske overtråder en regl eller to - men hvorfor skal man vælge Callme?

Jeg har CBB Mobil til 0kr om måneden i fast abonnement, har betalt 99 kr for et fuldt års sms og betaler 49kr om måneden for 1Gb data - som med min surfing på min HTC Desire er alt nok. (Man er jo for dum hvis man henter musik via mobilen).

Derudover er der ikke andre skjulte ting og underlige regninger som jeg tidligere har modtaget fra Callme - istedet er det gennemskueligt - ja næsten jydsk...

 

 

 

Jeg har det nu også fint ved CBB - og elt enig i dine betragtninger. Men bruger nu også kun tlf. ifm. forretninger og ikke til al udenoms ting og sager.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Faktum er at næsten alle selskaber kan være billigst, det afhænger af forbruget. Problemet med de her skide pakker er at forbrugeren næsten altid ender med at betale for meget, da der ikke er nogen som har det samme forbrug hver måned. Taler du eksempelvis kun 3 timer en måned med POW, så betaler du stadig for hele pakken.

Det ved teleselskaberne selvfølgelig godt og det er derfor der er gået "mode" i disse pakker, istedet for at konkurrere med en fast lav sekundafregnet minutpris uden opkaldsafgift og en fast lav SMS pris, evt. med et loft på taletidsregningen på 399,- kr. og et loft på SMS regningen på 49,- kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig Bjarne.


Jeg checkede lige mit forbrug på CBB for de sidste 14 dage - og med 40 opkald og 450 sms, 4 mms kostede det mig 12kr... Plus er selvfølgelig mine 49kr data om måned...

 

Men samlet 24kr plus 49kr data om måned, det tror jeg sku nok jeg overlever når alt kommer til alt :P

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)